RSS Feed

Leapsa

Posted on

Am primit-o de la Paty, careia ii multumesc mult pentru ea (imi era dor de o leapsa de muuuult timp) si pentru ca imi citeste in continuare frumosul blog.

1. Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanţă?

„Festinul ciorilor” de Georgilica. Noroc ca am primit acum leapsa, cand mai am cam jumatate din „Dansul dragonilor”, altfel as fi avut probleme cu alegerea.

2. Care e cea mai frumoasă copertă a unei cărţi citite în vacanţă? + poză

Hmmmm….. desi mi-au placut mult si cele ale seriei „Mostenirea”, cea mai draguta e „Verde de smarald”

3. Câte cărţi ai citit în vacanţă?

Pana acum 19, dar mai am timp si nu am considerat ca sunt in vacanta decat dupa BAC. Da, mi se par putine. Shame on me!

4. Câte cărţi ţi-ai propus să citeşti în vacanţă?

Nu mi-am propus sa citesc un anumit numar.

5. Ce carte sperai că o să citeşti această vacanţă şi nu ai reuşit ?

„Shogun”. Vreau de mult timp sa o citesc si imi spusesem ca vara asta sigur o sa o fac, dar se pare ca nu.

6. Ce serie ai terminat vacanţa asta?

Seria „The darkest powers”. Mai am ultimul volum din „Jocurile foamei” si o sa il citesc saptamana viitoare, deci o sa pun si aceasta serie aici.

7. Ce carte citită în vacanţă nu ţi-a plăcut?

„Iedera” de Grazia Deledda. Nici nu m-am obosit sa ii fac recenzie.

Dau mai departe leapsa tuturor celor care o vor.

2 responses »

  1. Si eu voiam sa citesc Shogun, dar exista intotdeauna vara viitoare:)) Cat despre seria aSoIaF, intre Dans si Festin, eu as alege Dansul (cand il termini, sunt curioasa daca o sa fii sau nu de acord cu mine).
    Oricum, frumoasa leapsa, o s-o preiau si eu pe blog zilele astea🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

