RSS Feed

Juramantul Rondului de noapte si bombanit

Posted on

Ma refer aici la Rondul de noapte din „Cantec de gheata si foc”. Mi se pare ca juramantul acesta apare pentru prima oara in „Urzeala tronurilor” si mi s-a parut  badass. Apoi l-am citit in engleza si mi-au sarit ciorapii din picioare. E badassosenia intruchipata, mai ca iti vine sa bati pe cineva dupa.

Scriitori din lumea-ntreaga, luati si invatati de la maestru:

“Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night’s Watch, for this night and all the nights to come.”

Si acum, ca sa scapam de minunatia lui Georgilica, o sa bomban si o sa balmajesc. Ieri a fost ziua in care m-am resemnat cu soarta. Adica ziua in care mi-am pierdut orice urma de speranta si mi-am dat seama ca, fara absolut nicio indoiala, cand o sa traiesc din salariul meu o sa mor de foame, undeva sub un pod. De ce? Pentru ca pur si simplu nu ma pot abtine de la a cheltui bani. Si acum, ca sa alung orice cititor posesor de testosteron de pe aici, o sa va povestesc. Am fost ieri in mall cu vreo 200 de lei sa imi cumpar botine si sa caut primul volum din seria „Avalon”. Altfel spus, planuiam sa nu cheltui decat 135 lei si sa pastrez restul. Stiti cu cati bani m-am intors acasa? Cu 2 lei. 2 lei. CUUUUUUUUUUUUUM? Doamne Iisuse Cristoase, uite asa o sa mi se duca mie tot salariul si o sa ma trezesc ca nu am platit nicio taxa si nicio factura si cu frigiderul gol.

5 responses »

  1. Eu nu am cartile, caci le-am imprumutat de la un prieten, dar cred ca o sa mi le iau cand o sa fie toate cartile publicare. Si daca nu o sa fie toate publicate, pastreaza-mi un loc la spiritism.

    Răspunde
    • Nuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!! Mosul trebuie sa traiasca! Te sfatuiesc sa le vanezi prin preajma sarbatorilor, ca atunci sunt reduceri mari. Eventual sa ti le iei la set. Sau, cel mai bine, faci recenziile unor carti nou aparute la Nemira si poti sa iti iei pe gratis

      Răspunde
  2. Era și mai tare dacă te întorceai cu 2 lei și fără să îți fi cumpărat botinele și primul vol din „Avalon” =))

    Jurământul Rondului de Noapte e o adevărată demonstrație de limbă engleză literară combinată cu sentimente puternice de războinic. Chiar îți vine să iei pe cineva la bătaie după ce-l citești.

    Răspunde
  3. Pai, eu cred ca o sa imi cheltui banii numai pe carti …..hehe o sa fie tare

    Răspunde

Lasă un răspuns

