RSS Feed

Nemira, raiul pe pamant

Posted on

Eu sunt o mare fana a cartilor editurii Nemira, datorita gamei variate de genuri pe care o publica, cat si pentru ca au cartile celor 4 autori pe care ii ador: Rodica Ojog-Brasoveanu, George R. R. Martin, Stephen King si Agatha Christie. Azi am aflat ca vor deschide o librarie in Timisoara, in mall, si una in Cluj. Daaaaaaaaaa! Abia astept! Desi imi cumpar majoritatea cartilor de pe net, o sa imi faca o adevarata placere sa am ina o librarie prin care sa pierd timpul.

Am vazut ca unii dintre voi nu stiu ceva: daca scrieti recenzia unei carti de la Nemira (minim 400 de cuvinte), vei primi un cupon de 50% reducere pentru 3 carti, valabil 60 de zile. Daca scrieti recenzia unei carti ce a aparut recent, il ultima luna, veti primi un cupon de 100% reducere la orice carte de la ei. Minunat sau ce? Gasiti mai multe detalii aici: http://nemirabooks.ro/

Eu una profit din plin de lucrul acesta: am primit pana acum 3 cupoane de 50% reducere, dintre care unul a si fost folosit, si azi –  surprise, surprise – am primit un cupon de 100%, pe care l-am folosit pentru a-mi lua, in sfarsit, „Iuresul sabiilor”. Daaaaa! E minunat! Gandul ca imi iau pe gratis o carte de  136 lei ma incanta enorm! Bine, platesc transportul, dar practic tot gratis e.

Si daca tot suntem la lucruri minunate de la librariile online, pe site-ul Libris aveti si azi transport gratuit la orice comanda. Eu am profitat si de asta, evident, dar si de reducerile lor divine si mi-am cumparat doua carti cu 11.25 lei impreuna.

Profitati, profitati, profitati!

3 responses »

  1. Daca ar fi si bani am profita , profita profita …oricum ma bucur de sansele oferite de Nemira …eu de la ei astept reeditarea sau reactulaizarea stocului Gossip girl..mi le doresc foarte mult ,,,oricum imi place …si eu tot de pe net comad cartile …ca pana ajung eu la Tm, care e cel mai aproape loc de unde pot lua carti dureaza ceva timp =))…

    Răspunde

Lasă un răspuns

