RSS Feed

This means war

Posted on

Nu am mai vazut de mult un film asa de dragut si sunt atat de incantata de el (l-am terminat acum 5 minute) incat trebuie sa va zic si voua despre el.

Pe scurt, doi agenti CIA, cei mai buni prieteni, se indragostesc de aceeasi femeie. Stabilesc o serie de reguli dupa care sa se ghideze, apoi continua sa se intalneasca cu ea, fara a-i spune, in mod evident, care este slujba lor sau ca se cunosc.

Eu m-am uitat la el din plictiseala si pentru ca eram curioasa sa il vad pe Tom Hardy intr-o comedie, dupa ce l-am vazut jucandu-l pe Bane in „The Dark Knight Rises”. Am reusit sa rad singura si sa am un ranjet idiot pe fata pe tot parcursul filmului. Amandoi sunt foarte simpatici si prostovani rau de tot, daaaaaaaaar… sunt bunoci. La inceput nu mi-a placut decat de personajul lui Hardy, dar apoi a inceput si celalalt sa imi faca cu ochiul. Another crush? Sper ca nu, devine deja ridicol.

Sunt o multine de scene amuzante si cateva mai touching si as fi preferat ca ea sa il aleaga pe celalalt (eu in mod sigur as fi facut-o), dar uitati-va la el, oameni buni. Merita.

10 responses »

  1. Imi place mult filmul asta, m-a amuzat foarte tare si tipii sunt foarte draguuuti🙂 Iar finalul e epic =))

    Răspunde
  2. Mi-ai atras atentia de la faza cu ranjetul de pe fatza ….pare atat de amuzant sincer acum…desi chestia cu trio devine din ce in ce mai controversata..ma intrebam cum ar fi un baiat si 2 fete ? Dar asta e o alta poveste si problema cu care sa-mi bat capsorul ..oricum e genial ..il notez si eu sa ma uit ..am nevoie de o comedie buna , iar asta e exact ce cautam ..so happy dance la noua dimineata :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

