RSS Feed

Concurs!

Posted on

Da, mi-am facut in sfarsit curaj sa organizez primul meu concurs. Am emotii, de ce sa nu recunosc, dar, asa cum imi place mie sa zic, „curaj, gaina, ca te tai!”.

Premiul acestui concurs este de la mine: „Ancheta in infern” de Rodica Ojog-Brasoveanu, care, dupa cum am mai spus, este probabil autoarea mea preferata.

Am multe carti de ea de la aceasta editura si am observat ca la unele (vreo doua, poate trei) se mai intalnesc unele greseli de tipar, in legatura cu care va informez aici. Nu stiu daca aceasta carte are, dar simtul corectitudinii ma obliga sa va spun.

Acum conditiile si tipul concursului. O sa aleg castigatorul prin tragere la sorti, cu ajutorul random.org sau cu biletele, nu m-am hotarat inca. Tot ce trebuie sa faceti este sa imi lasati un comentariu cu numele si emailul vostru si sa imi spuneti daca ati citit ceva de Rodica pana acum. Va puteti inscrie pana in 16 septembrie, inclusiv. Pe 17 voi anunta castigatorul si voi si trimite cartea.

Let the games begin!

28 responses »

  1. Ciocirlan Diana

    Am citit cartea „Bună seara Melania!” si vreau sa mai citesc mai multe cărți scrise de Rodica Brasoveanu pentru ca mi-a plăcut mult…

    Răspunde
  2. Nume: Oprea Cristina Mihaela
    email: chris1_chris@yahoo.com
    Am cumparat cartea :”320 de pisici negre” pe care am inceput-o in tren si am pierdut-o la destinatie. Mi-a placut stilul si povestea.

    Răspunde
  3. Buftea Izabella

    Letopisetul de argint
    Cutia cu nasturi
    Apel din necunoscut

    Buftea Izabella
    izabellab@rocketmail.com

    Răspunde
  4. Am citit mai de mult ” Cianură pentru un surâs” , ” Bună seara Melania!” si mi-au placut mult.
    Felicitari pentru concurs!

    Răspunde
  5. Nume: Sorin-Lucian Berbecar
    E-mail: soryluciano@gmail.com
    De R. O.-Brașoveanu am citit:
    – Cianură pentru un surâs
    – Bună seara Melania!
    – Dispariția statuii din parc
    – O toaletă a la Liz Taylor
    – 320 de pisici negre
    – Grasă și proastă

    Răspunde
  6. Nume: Minca Andreea
    E-mail: daydreaming_girl94@yahoo.com
    De Rodiga Ojog-Brasoveanu am citit „Moartea semneaza indescifrabil”.

    Răspunde
  7. Aproape toate cartile, le si am in biblioteca !

    Răspunde
  8. In primul rand felicitari pentru initiativa ..ma bucur cati-ai facut curaj si apoi Eu nu am citit nimic scris de aceasta autoare, insa planuiesc sa o fac , mi-a fost recomadata de multa lume dar nu am apucat sa pun mana pe nimic scris de ea .Am inteles ca este un fel de Aghata a Romaniei in materie de secvente politiste.
    Nume real CÎRSTEA CRISTINA
    e-MAIL : bubblevanillagum@yahoo.com.

    Răspunde
  9. Nume: Denisa Ivascu
    E-mail: smile_at_losers@yahoo.com
    Nu am citit nicio carte scrisa de aceasta autoare pana acum, dar planuiesc sa citesc.

    Răspunde
  10. Nume: Cismaru Denise
    e-mail: lady_dyralu@yahoo.com
    Am citit aproape intreaga colectie a Rodicai Ojog-Brasoveanu (sunt o mare fana a romanelor ei politiste) si se pare ca aceasta este una dintre cartile pe care nu am pus mana inca🙂 Si imi doresc foarte mult s-o citesc.Dintre romanele citite si scrise de ea pot spune ca mi-au placut cel mai mult „Al cincilea as” si „Moartea semneaza indescifrabil”.

    Răspunde
  11. nume:Pauna Oana
    email:anastacie93@yahoo.com
    Nu am citit nicio carte scrisa de aceasta autoare,dar,imi doresc mult sa o citesc

    Răspunde
  12. Nume: Mara Cristina
    e-mail: valeria.cristina0194@yahoo.com
    Si… din pacate nu am reusit inca sa citesc nimic scris de aceasta autoare, dar as vrea sa incep cu Ancheta in infern.

    Răspunde
  13. Tufa Teodora
    teodora_girl15@yahoo.com
    Nu am citit nici o carte de aceasta autoare :d

    Răspunde
  14. Tufa Teodora
    E-mail: teodora_girl15@yahoo.com
    Nu am mai citit nimic de aceasta autoare:D

    Răspunde
  15. Nume: Ciangau Diana-Andreea
    Email: diana_andreea2994@yahoo.com
    Nu am citit nimic de aceasta autoare, dar mi-ar placea sa citesc ceva de ea pentru ca am auzit ca are carti frumoase.

    Răspunde
  16. Nume: Tiba Ştefana Alexandra
    e-mail: fluturas.ciufulit@yahoo.com
    Eu nu am ami citit nimic de ea până acum:-?

    Răspunde
  17. Nume:Andreea Bianca Şerban
    Email:unforgettable.dreams95@yahoo.com
    Carte: Am citit cartea 320 de pisici negre si am adorat-o<3.

    Răspunde
  18. Roxana Turcitu
    rox_tao@yahoo.com
    Am citit cele doua carti cu..nuvele/povestiri: Grasa si proasta si Barbatii sunt niste porci. Si m-am distrat grozav cu ele, mi-au placut enorm! La romane inca nu am ajuns, sper sa repar cat de curand situatia. Cred ca mi-a si imprumutat cineva un roman, bine ca mi-ai amintit🙂

    Răspunde
  19. Nume: Marta Alexandra
    E-mail: ale_dul_ucker@yahoo.com
    Nu am citit nimic de acesta autoare, din pacate.

    Răspunde
  20. Giulescu Laurentiu

    Nu, nu am citit nimic pana acum dar sper sa citesc aceasta carte.

    Răspunde
  21. Paduroiu Ilinca

    Da, am citit, „Buna seara, Melania!” si „Cianura pentur un suras”. Sunt extrm de interesante si pline de suspans.

    Răspunde
  22. Da, am citit „Al cincilea as”.
    Stancu Adriana-Florina
    e/mail: adriana_stancu26@yahoo.com

    Răspunde
  23. Nume: Aly Maria
    e-mail: sonnypeet@yahoo.com
    Nu am citit nimic de Rodica Ojog-Brasoveanu dar imi doresc mult sa am ocazia sa citesc aceasta carte.

    Răspunde
  24. Nume: Savoiu Ioan
    E-mail: yonut_cool98@yahoo.com
    Am citit sa zic drept o singura carte scrisa de Rodica Ojog-Brasoveanu si anume „Toaleta a la Liz Taylor”. Mi-a placut la nebunie acea carte. Mi-as dori din suflet sa castig aceasta carte „Ancheta de infern” sigur va fi o carte foarte interesanta.
    Succes concurentilor !

    Răspunde
  25. Nume: Puscasu Patricia
    E-mail: ppm_js@yahoo.com
    Sii .. de Rodica nu am citit inca nimic, dar planuiesc sa o fac pentru ca pare o autoare geniala😀
    Pai, ce sa mai zic. Bafta concurentilor si la cati mai multi participanti!🙂

    Răspunde
  26. Nume: Gherasim Antonia
    email: gherasim.antonia@yahoo.com
    Am citit intial „Stilet cu sampanie” si doamne, mi-a placut muuult de tot. Apoi, printr-o intamplare, o doamna foarte draguta mi-a imprumutat printre altele, si „Ancheta in infern” si „Toaleta a la Liz Taylor”. Si nu. Nu ma pot decide la una preferata, pentru ca mi-au placut toate🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

