RSS Feed

Si am spus da – Elizabeth Gilbert

Posted on

Pentru ca probabil nu toata lumea stie, mentionez ca „Si am spus da” este o carte scrisa de Elizabeth Gilbert, fiind intr-un fel o continuare a „Mananca, roaga-te iubeste”. Am fost hipster si am citit „Eat, prey, love” before it was cool, imprumutand-o de la vara-mea, care mi-a zis ca ei i-a placut mult. Mi-a placut si mie, asa ca am luat de la biblioteca si acesti volum, fara sa stiu totusi la ce sa ma astept de la el.

Nu mai tin minte exact cat de mult mi-a placut primul, dar tind sa cred ca acesta l-a intrecut. Fiind autobiografic, m-am identificat de multe ori cu Elizabeth. Nici eu nu am o parere foarte buna despre casnicie, nu ii vad rostul si nu ma tenteaza deloc. Spre deosebire de mine, ea este ina nevoita sa recurga la ea. Nedorind sa se arunce cu capul inainte si vrand sa cunoasca tot ce se poate despre ea, Elizabeth calatoreste din nou prin mai multe tari, unde se documenteaza despre casatorie.

Nu pare prea interesant, nu? Ei bine, este. Si intr-un mare fel. Cand citeam, parca nu mai vroiam sa ma opresc. Stilul autoarei este unul extrem de placut, deloc complicat, dar dovedind totusi ca se pricepe la ceea ce face. Reuseste sa faca toate informatiile interesante, lectura fiind astfel foarte usoara si agreabila. Sa nu mai pomenesc de toate lucrurile pe care le afli, din care mi-ar fi placut sa va dau cateva exemple, dar din pacate am o memorie mult prea proasta si nu reusesc sa imi amintesc niciuna.

Eu nu am nicio carte de Elizabeth, dar cele pe care le-am citit (cu exceptia „Ultimului barbat american”, care m-a cam plictisit si nu am terminat-o) mi-au placut atat de mult incat am de gand sa mi le cumpar. Altfel spus, cititi-le!

Lasă un răspuns

