RSS Feed

Carti noi #5

Posted on

Nu am mai postat demult in categoria asta, asa ca o sa va arat acum ce carti mi-am mai luat in ultimul timp.

De la libraria Joc Secund mi-am luat cu 10 lei „Nevestele din Bath”. Pentru ca era ieftina, arata bine si nu mai aveam carti de culoarea asta.

Prin schimb de carti am primit promitatoarea „Nu plange sub clar de luna”

De la libraria Cartea de nisip mi-am luat cu 5 lei „Arthur & George”. Da, mi-am luat-o datorita pretului. Si faptului ca arata bine. Sunt motive bune.

Cu nu mai stiu ce ziar mi-am luat „Love story.  Singura iubire”

Si azi am primit de la editura Nemira, la jumatate de pret, „Revolta” si….. „DANSUL DRAGONILOR”!!!!! DAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

4 responses »

  1. Frumoase achizitii sa ai mult spor la citit,

    Răspunde
  2. Felicitari pentru carti, bravo!! Si eu primit multe carti. Daca te intereseaza, am postat pe blog:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

