RSS Feed

Festinul ciorilor – George R. R. Martin

Posted on

Veste mare, oameni buni, am terminat „Festinul ciorilor”. Citind-o, am observat ca la inceputul fiecarui volum de Martin, citesc parca mai mult din obligatie, fara sa imi placa cu adevarat. Cam de la jumatate se schimba lucrurile: imi intru in ritm si ajung sa o citesc din nou din placere. Se poate sa fi gasit si explicatia: nu am citit niciun volum imediat dupa celalalt si uit mereu cea mai mare parte a personajelor. Si acum ma incurc intre Tully, Tarly si Tyrell. Cat despre castele si cetati, nici nu ma vorbesc. Noroc ca o sa primesc in curand „Dansul dragonilor” si o sa pot sa il citesc pana nu uit din nou tot ce mi-am amintit pana acum.

Mi-a placut mult, din motive simple: pentru are punctele de vedere ale lui Cersei si Jaime. Pe el il plac mult si imi face o adevarata placere sa vad cum e el de fapt si cat de mult detesta sa fie numit Regicidul. Pe Cersei o detest din inima si, ori de cate ori citesc ceva despre ea, incep sa ma rog la ceruri ca lui Martinica sa ii vina minunata idee a o macelari. Cat mai umilitor si mai dureros cu putinta, daca se poate.

Le-am dus dorul lui Tyrion si lui John, pentru ca si de ei imi place tare mult, dar o sa ii intalnesc din nou in Dans, asa ca banuiesc ca e in regula. In mod surprinzator, nu mi-a placut deloc punctul de vedere al lui Brienne, desi de ea imi place. Era plictisitor si citeai mai ales despre cat de hotarata e ea sa o gaseasca pe Sansa si sa nu ii tradeze increderea lui Jaime. Noroc ca pe la sfarsit se mai intampla cate ceva si cu ea, ca altfel nici nu cred as mai fi citit.

Nu pot spune ca are prea multa actiune, dar se intampla multe lucruri interesante si apar o multime de personaje noi care mai improspateaza putin cartile. Nu imi amintesc numele lor, evident, dar se pare ca lordul din Dorne si familia lui sunt mai importanti decat as fi crezut, avand in vedere ca pana acum nici macar nu au aparut.

Sunt in ceata cu destul de multe lucruri si am senzatia ca nu o sa le lamuresc prea curand, dar what the hell? Asta este farmecul seriei, de fapt. Nu stii niciodata ce minuni o sa mai scoata Martin din barba lui epica.

7 responses »

  1. Punctul de vedere a lui Tyrion in Dansul Dragonilor e chinul de pe lume de citit, pentru ca tot al doilea paragraf se gandeste cat de batut de soarta e el.😐 Dar stii ca in cartea a cincea a ajuns pana si mie sa imi placa de Jon, care imi era meah pana acolo.

    Punctul de vedere a lui Jaime in Festinul Ciorilor a fost diviiiiiin. <33333 Punctul de vedere a lui Jaime e divin, full stop.

    Gandeste-te ca daca esti in ceata dupa Festinul Ciorilor, o sa fii direct in bezna in Dansul Dragonilor pentru ca sunt scoase la inaintare personaje noi, chestii noi, probleme noi de te doare capul.😐 Dar in Dansul Dragonilor punctul de vedere a lui Bran e extrem de interesant si Theon imi frangea inima cu fiecare ocazie posibiiiiilaaaaaaa.

    [ma duc sa postez si eu pe blog! HAHA!]

    Răspunde
  2. „Regicidul” vrea sa fie Kingslayer? Misto traducere.

    Răspunde

Lasă un răspuns

