RSS Feed

Concursuri

Posted on

Candva, in viitor, cand o sa am mijloacele necesare, o sa organizez concursuri cu tot felul de premii. Planuiesc sa le fac de mai multe feluri, de creatie, prin tragere la sorti sau cine mai stie ce o sa imi treaca mie prin cap. De un singur fel stiu sigur ca nu o sa organizez deloc: din acela in care trebuie sa lasati cat mai multe comentarii sau alte lucruri ridicole si, din punctul meu de vedere, injositoare pentru mine.

Pentru asta insa am nevoie de ceva de la voi: sa imi spuneti cam ce fel de concursuri v-ati dori. Ar fi dragut sa vad ca o sa participe cineva, sa nu stau ca tuta si sa nu am niciun participant.

Deci, spuneti-mi.

28 responses »

  1. Eu sunt mai superficiala asa si prefer concursurile cu random.org. Probabil ca timpul e principalul motiv. Nu am timp nici sa citesc creatiile altora, nici sa ma apuc eu sa fac compuneri sau poze. Am si facut o leapsa la un moment dat cu subiectul asta si am detaliat acolo. Oricum, cele cu random sunt si cel mai usor de organizat, mai ales daca ti se aduna multi participanti..

    Răspunde
    • Nici eu nu particip la concursurile de creatie, doar la cele prin tragere la sorti. Dar am observat ca multi le prefera. Ma enervea enorm sa intru pe un blog, sa vad ca au concurs cu niste carti pe care mi le doresc, dar sa trebuiasca sa fac tot felul de minuni pentru ele (reclama si einspe mii de comentarii, eventual la toate postarile).

      Răspunde
      • Daa, ma gandesc ca genul acesta de concursuri sunt ok pt organizatorii si pt participantii care sunt inca la liceu si au timp liber la greu. Oricum, poti incerca mai multe variante si apoi te opresti la genul de concurs care ti se pare ca ti se potriveste cel mai bine. Pana la urma, tu il organizezi: your blog, your rules🙂

      • Stiu… Mi-e frica numai sa nu organizez ceva si sa am doar 2-3 participanti. Ar fi penibil rau

      • Eu pana acum am avut un singur concurs. Si un e-book giveaway, dar ma rog, vb acum doar de concurs cu carte printata. Conditia pt participare a fost sa fie abonati prin mail si primeau intrari in plus pt share pe FB. Asa ca am strans mi se pare ca vreo 60 – 70 de participanti. Si cartea era in engleza, deci nimic foarte cunoscut sau ravnit. Asa ca..daca se duce vestea si tii concursul cel putin o saptamana, cred ca nu se poate sa ai doar 2 participanti🙂
        P.S. Am vazut ca multe bloguri organizeaza acum concursuri si give-away-uri cu carti electronice. Ai putea incerca si asa daca ai vreun e-book interesant si daca primesti de la autor permisiunea sau daca il gasesti pe vreun site unde scrie ceva despre creative commons license. De obicei scrie „copyright: Attribution Non-commercial”. Adica poti sa dai cartea mai departe cat timp nu ceri bani pt ea.

      • Eu imi descarc cartile electronice de pe filelist si ma indoiesc ca pot sa le dau pe blog.

      • Mmm..incearca Scribd, acolo dai frecvent de carti la care scrie chestia asta. Fa si un print screen in care sa se vada coperta cartii si informatia ca poate fi distribuita si pastreaza-l undeva, just in case. Si daca alegi sa faci un give-away, pastreaza-l activ doar pt o zi. Daca e concurs, oricum e doar un castigator. Ah, si scrie in postare „The document was acquired under the creative commons license (copyright: Attribution Non-commercial).”sau ceva de genul. Eu cand am facut un give-away, habar nu aveam de chestiile astea, mai ales ca in ultima vreme existau multe give-away-uri de genul asta prin blogosfera. Sunt sigura ca cel putin 70% erau „ilegale”. Si mi-a zis o tipa ca nu am voie, asa ca m-am panicat ca am facut vreo porcarie. Apoi am descoperit ca exista chestia asta cu creative commons license si m-am linistit.😀 Google-it ca sa afli mai multe.

      • Esti minunata. Multumesc. Saptamana viitoare o sa imi incerc norocul si o sa organizez un concurs.

      • Nu ma costa nimic sa dau un degetel de ajutor😀 Mai ales ca in noaptea aia am stat pana pe la 3 ca sa aflu informatiile, eram speriata rau pt ca trimisesem deja cartile. Oricum, sa mai verifici si tu informatia, in cazul in care am inteles eu ceva gresit. Desi sper sa nu o fi facut!

      • Off-topic: Scuze ca intreb, dar…m-ai recomandat cumva vreunei prietene, Crista?🙂

      • Da, are si ea blog. De ce? Am facut rau?

      • Doamne fereste, cum sa faci rau? Dimpotriva, multumesc mult! Am vazut ca mi-a dat follow, am inceput sa citesc blogul ei si mi-am dat seama ca aveti stiluri asemanatoare. Si chiar ma intrebam daca o fi tot al tau, cand am vazut intr-o postare „prietena mea, Cory” sau asa ceva si am facut legatura. Acum nu stiu al carui blog sa il citesc mai repede, ma hlizesc ba pe unul, ba pe celalalt, imi plac foarte mult ambele😀 Felicitari si tie si ei, ma bucur ca v-am descoperit, chiar daca a trecut ceva timp de cand ati inceput sa scrieti. Dar nici o grija, recuperez rapid cu arhiva!

      • Multumim mult! Nu stiu de ea, dar si eu ma bucur ca te-am descoperit!

  2. Din TM?? daca da, in viitorul apropiat poate ajung si eu…desi sunt din Deta=)) la doar 47 km distanta, nu prea ajung des pe acolo , dar cine stie?

    Răspunde
  3. Hey..pai cand vei avea ocazia sa organizezi concursuri, poti face de creatie , merg si cele prin tragere la sort, asta depinde de ce anume iti doresti tu sa faci,,noi precis vom sta pe aproape,,,

    Răspunde
    • O sa fac de toate felurile, numai nu din alea in care cersec comentarii si followeri. Va trebui doar sa fac cumva rost de premii

      Răspunde
      • Mult succes, eu oricum te urmaresc chiar daca nu vei reusii:))imi place ce scrii.Ps ai o biblioteca atat de draguta..tocmai ce am terminat de revazut, mi-am amintit ca am mai vaut-o si imi imaginam ce dragut ar arata un raft din acela agatat si la mine pe perete ..mda iluzie.dar e draguta..ps sa o stapanesti sanatoasa..

      • Mersi mult, esti tare draguta. Sa stii ca nu sunt asa scumpe rafturile. Sunt de la Casa Rusu

  4. Paiii.. neaparat un concurs de creatie, pentru ca alea, zic eu, sunt cele mai dragute😀

    Răspunde
  5. Mi se par foarte dragute concursurile de creatie, dar si cele cu random-astea-s cele mai corecte :))-. Da, este adevarat, mi se pare aiurea sa ma apuc sa las comentarii pentru cat mai multe sanse de castig, pentru ca: 1. poate nu ma intereseaza sau nu ma pasioneaza postarile blogului, 2. n-as spune decat cuvinte false. Comentariile trebuie sa fie voluntare, nu obligate. Cam asta cred eu🙂

    Răspunde
  6. Nu am o idee momentan despre organizarea de concursuri dar aș vrea să fac o recomandare: promovează-ți blogul mai mult și prin zone și nișe pe care le-ai ignorat: toateblogurile.ro
    goodreads
    facebook
    google+
    linkedin
    forumuri

    Vizitează alte bloguri și invită oamenii la tine, astfel îți faci public și vei avea participanți la concursuri.

    Răspunde
  7. Pai mie imi plac cele de creatie, fie ele literale sau fanmade-uri. Eu am organizat mai demult un concurs de creatie, dar s-au inscris putini, in ciuda faptului ca cerinta a fost usoara…

    Răspunde

Lasă un răspuns

