RSS Feed

Coperti oribile si pasiunea pentru ele

Posted on

Nu ma refer la pasiunea mea pentru ele, ci a multor persoane de pe blogosfera. Ma minunez de ceva timp din cauza asta. Am observat ca majoritatea blogerilor se dau in vant dupa cele mai penibile si mai kitschoase exemplare din univers. O sa va dau cateva astfel de exemple: seria „Vampirii din Morganville” e un inceput bun. Uitati aici:

Asa ceva??? Ina doua din editiile romanesti ar fi:

Sunt multe, atat de multe incat e de-a dreptul dureros. Imi e rusine sa recunosc, dar sunt in posesia unui exemplar din „Nu plange sub clar de luna”, dar tocmai din cauza asta mi-am luat-o (a fost de fapt un schimb de carti): pentru ca are un titlu penibil si o coperta la fel. Am observat insa ca editiile din strainezia sunt, daca se poate chiar mai rele. Pregatiti? Nu prea cred:

De ce, doamne, de ceeeeeeeee? Pentru fani, am cateva sugestii care cred ca s-ar potrivi gusturilor lor:

9 responses »

  1. din nefericire sunt posesoarea a trei coperti dintre cele prezentate de tine, totusi cele de Sanda arata ok, fata de ce erau in acei ani, desigur comparativ cu acum pas..

    Răspunde
    • Nu-ti fa griji, si eu „Nu plange sub clar de luna”. am ales-o special pentru coperta penibila si titlul si mai penibil. Sunt curioasa daca si continutul e asa. Banuiesc ca da

      Răspunde
  2. Bait si Dagger heart zici ca-s facute de copii de 10 ani care abia invata ce-i ala internet si photoscape. Sunt atatia oameni talentati, care probabil le-ar face pe gratis, dar ei aleg niste poze de tot rasul, pe care aplica un font din ala de Ghost busters de-a dreptul caraghios.

    Răspunde
  3. Dap ai dreptate :)))).. aia cu Nu plange sub clar de luma e dureros de penibila. Dar nici alea de Sandra Brown nu se lasa.. macar de ar fii tipi de pe ele, cat de cat :))

    Răspunde
  4. Cory, oricat de urate ar fi alea de la Vampirii din Morganville, nu se compara nimic cu coperitile de la cartile de dragoste de la biblioteca. Hell, chiar si cu cartile de dragoste din biblioteca mea :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

