RSS Feed

Post despre nimic

Posted on

Ma plictisesc foarte tare si am chef sa scriu ceva, dar nu stiu despre ce, asa ca m-am decis sa dac o cocomarla si sa scriu despre orice imi vine in minte.

In primul rand o sa va spun ca m-a apucat o pasiune dubioasa pentru Channing Tatum. Nu ma intrebati de ce, pentru ca nici eu nu stiu. Stiam ca joaca in Magic Mike (pe care trebuie sa il vad si la fel trebuie sa il vada orice posesoare de vagin) si am ajuns cumva sa vad un interviu cu el. Tipul e tare simpatic si amuzant si iti vine sa il apuci de obraji sa ii zici un „mucimu”. Cel putin mine imi vine. Si ati vazut cum arata? La fata nu e chiar frumos, dar are un corp dupa care balesc intr-una. Si uite ca din cauza asta m-am uitat azi la Step Up. Numai ca sa il vad pe el. O doamne, sper sa imi treaca cat mai repede pentru ca e tare penibil cand ma apuca cate o chestie din asta. Si da, ma apuca destul de des. Aveti totusi in dreapta o poza care imi va justifica pasiunea.

Si, ca sa il lasam pe Channing in pace, o sa abordez putin subiectul „facultatea”. Abia astept sa inceapa! Nu mai am rabdare si ma si enerveaza ca altii incep imediat scoala si eu trebuie sa mai astept o luna. O sa mor pana atunci. Mi se spune ca o sa imi treaca repede cand o sa imi dau seama ca invat la o singura materie cat am invatat in total pentru BAC si da, asta ma ingrijoreaza putin, dar deocamdata nu foarte mult.  Pentru ca daca eu nu o sa pot sa invat atat de mult, ce naiba o sa faca fostii mei colegi cretini de liceu care au dat la facultati cu mult peste nivelul lor? Si nu sunt increzuta, pur si simplu asa stau lucrurile. Ca sa revenim la oile noastre, abia astept sa cunosc oameni noi care poate ca nu o sa ma deteste din prima (desi sansele ca asta sa se intample sunt atat de mici incat e trist) si sa imi port hainele noi si classy. Da, asta e unul din motivele principale. Problema e ca in liceu nu am putut niciodata sa ma imbrac asa cum as fi vrut. Nu pentru ca nu ne-ar fi lasat directiunea, ci pentru ca eu am avut pitici pe creier. In 4 ani de zile am purtat fusta sau rochie doar in ultimele saptamani din clasa a XII-a. Nu imi dau seama de ce, dar inainte nu puteam. Daca stau si ma gandesc, singurul motiv care imi vine in minte e legat de scoala generala, cand, in rarele ocazii in care imi luam fusta eram urmarita peste tot de baieti care incercau sa o ridice. Traume. Daaaaaaaaaaar la facultate o sa port tot ce imi trece prin cap. Ooooo da!

Am mai aflat ceva dubios: ca baietii de la politehnica se combina cu fete de la litere. Dubios sau ce? E probabil o regula nescrisa de care toata lumea stia, numai eu nu. E bine totusi avand in vedere ca la Limbi si Literaturi, engleza + o alta limba sunt doar 9 baieti, dintre care probabil doar 2 sau 3 o sa fie la engleza-romana.

Vai ce bat campii. Probabil ca v-am plictisit de moarte, dar, avand in vedere ca o sa dureze ceva pana o sa termin Festinul Ciorilor si nu o sa am la ce sa fac recenzie, vor mai fi astfel de posturi. Doar daca nu o sa imi vina idei pentru altceva, ceva subiecte ca sa nu balmajesc pe aici de una singura despre nimic.

9 responses »

  1. La ce specializare te-ai înscris? Engleză-Română? Am înțeles bine? Sau Română-Engleză? Nu ar trebui să fie același lucru.
    Baftă! Trei ani o să zboare ca gândul și o să „plângi” după ei mai mult decât după orice altă perioadă, pentru că facultatea e cea care te face să îți dai seama că ești matur, că poți trăi de unul singur și îți poți purta singur de grijă, că doar ce naiba, ești adult!
    Toate de mai sus sunt valabile dacă pleci în alt oraș la facultate, cel puțin eu așa am experimentat😉

    Răspunde
  2. Da, imi place imaginea aia. Imi place foarte, foarte mult. Care sunt sansele sa gasim asa un timp in faculta? Sau si mai bine, care sunt sansele sa fim colege de grupa cu asa un tip?

    Răspunde
  3. Bafta la facultate!🙂
    Eu abia astept sa scap de gimnaziu asta stupid si sa ajung la liceu unde sper ca am sa gasesc si eu niste oameni mai putin degenerati mintal ..
    Aw, Channing e patratos bine❤❤ .. imi placeee😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

