RSS Feed

Leapsa cinefila part II: 10 actori pe care i-as lua acasa

Posted on

O da! Oooooooooo da! Bunoci cat cuprinde!

Hugh Jackman

Ben Barnes

Matt Bomer

 (nu am putut sa ma abtin)

Henry Cavill

Robert Downey Jr.

Cam Gigandet

Taylor Kitsch

Christian Bale

Ryan Reynolds

Steven Strait

Dau leapsa mai departe urmatorilor: Crista, Paty si oricui o vrea, ca mi-e prea lene sa caut acum bloguri.

UPDATE: Era sa fac cea mai mare gafa din lume: sa il uit pe Ian Somerhalder. Impossibru! De fapt chiar am facut-o, noroc cu Crista care mi-a amintit. Asa ca uitati-l si pe el:

16 responses »

  1. Ryan Reynolds si Ian S. sunt ciresele de pe tort!
    Eu as mai adauga pe James McAvoy, Adam Brody, Jude Law si Kevin Zegers🙂

    Răspunde
  2. Oana Patricia

    Si bunocii astia merita un „Buna!”, mai ales Damon si Ryan😀

    Răspunde
  3. Hahahaha, Matt Bomer x 2. Am ras

    Răspunde
  4. Știam eu că partea a doua, cea cu testosteron o să vă încânte cel mai tare! :))
    Sper că v-am înfrumusețat ziua (atât cât a mai rămas din ea) 😛

    Răspunde
  5. Sunt absolut de acord cu toate alegerile in materie de masculi. Chiar si cu Ben Barnes intr-o anumite masura..😄 WAIT!! Nici un Damon?

    Răspunde

Lasă un răspuns

