RSS Feed

Leapsa cinefila part I: 10 actrite pe care le-as lua acasa

Posted on

Sorin (sau Lucian, sau ambele, nu stiu cum ii place) mi-a trimis o leapsa tare draguta in care eu trebuie sa arat ce actori si actrite as lua acasa. Avand in vedere ca o sa fie multe poze, leapsa va fi formata din doua parti. Nu o sa caut actori care au jucat in filme facute dupa carti, pentru ca asa nu as gasi decat cativa. O sa pun pur si simplu actori si actrice sexi. Nu sunt nici intr-o ordine anume, ci aleatoriu. Brace yourselves, multa bunaciune is coming!

Thalia

Chaterine Zeta Jones

Vivien Leigh

Megan Fox

Lena Headey

Halle Berry

Grace Kelly

Ashley Benson

Emma Watson

Christina Applegate

6 responses »

  1. În general folosesc primul prenume, dacă m-ai striga „Lucian” nu cred că aș răspunde, sau nu din prima. Dar aici fiind vorba de text poți folosi oricare din următoarele variante: Sorin, Lucian, S.Lucian, Sorin-Lucian Berbecar, doar te decizi la una și o folosești tot timpul 😛

    Ai fost extrem de rapidă în ceea ce privește rezolvarea lepșei, mie mi-au trebuit 2 sapt pt prima parte și încă trei zile pentru a două (cu procrastinarea inclusă :)) ) Și eu mi-am și complicat viața impunându-mi să folosesc doar personaje ce au apărut în ecranizări, pentru a lega leapșa de blogul meu exclusiv pe teme literare.

    Răspunde
  2. Catherine Zeta Jones si Vivien Leigh si Halle Berry in acelasi post…=P~

    Răspunde

Lasă un răspuns

