RSS Feed

Brisingr – Christopher Paolini

Posted on

Nu-mi surade prea des norocul, dar se pare ca de data asta a facut-o: am gasit la biblioteca si volumul trei din „Mostenirea”, pe care tocmai l-am terminat. Yeeeeeee!

Nu a fost la del de palpitant si de interesant ca al doilea volum, l-as asemana mai degraba cu primul. Razboiul dintre vardeni si armatele lui Galbatorix continua, Eragon luptand acum pe mai multe fronturi. Se implica in politica piticilor, dar nu rupe legatura nici cu elfii.

Nu se intampla nimic iesit din comun in primele trei sferturi ale cartii, dar ultimul sfert cuprinde multe intorsaturi de situatie. Din nou, I kind of ruined it citind dinainte pe net despre personaje (ar trebui sa incetez odata, strica mult din farmec), dar pentru cei suficient de destepti incat sa nu faca asta va fi surprinzator. Aflam lucruri noi despre dragoni, Galbatorix si insusi Eragon, lucruri ce vor fi decisive in ultimul volum.

Exista ceva ce trebuie sa spun, ceva de care mi-am dat seama abia la volumul trei, desi am simtit asta probabil de la inceput: ma cam irita Saphira. E un dragon, e badass, inteleapta si toate cele, dar mi se pare mult prea plina de sine. Inteleg ingamfarea, dar doar atunci cand autorul reuseste sa o scrie bine si sa nu o faca enervanta. Nu cred ca don’sorul Paolini a reusit sa faca asta, cel putin nu pentru mine. Sper sa se intample ceva care sa ii arate Saphirei ca nu e chiar miezul din dodoasca, asa cum ar spune Badea.

Brisingr. Numai mie imi place cum suna? Am omorat-o pe Crista cu nenumaratele dati in care am spus cuvantul asta pe o tonalitate joasa, pe care as fi vrut-o badass, dar care e oricum numai asa nu. BRISINGR! Zici ca e o vraja din Harry Potter.

A mai citit cineva seria asta? Am senzatia ca nu prea, nu stiu de ce.

Lasă un răspuns

