RSS Feed

Ce ma enerveaza pe mine la oameni

Posted on

Subiectul asta a fost propus de vara-mea, care probabil ca vrea sa ma vada bodoganind. Eh, o inteleg. Banuiesc ca poate fi destul de amuzant. Deci, sa incepem.

Pe mine ma enerveaza o multime de lucuri la oameni, atat de multe incat m-am panicat putin cand m-am gandit sa scriu articolul, crezand ca o sa ma intind la nesfarsit si o sa va plictisesc de o sa va sara ciorapii din picioare (desi probabil ca nu sunt multi dilii ca mine care sa poarte sosete vara). Dar cred de asemenea ca un blog impersonal, in care nu gasesti decat lucruri despre carti nu e chiar de dorit. Sa vedem acum de unde naiba incep. Cu lucrurile mai putin importante, sa zicem.

Eu una sunt (sper) o persoana punctuala. Nu stau in centrul orasului, nu am masina si nici motoras la fund, ma deplasez cu autobuzul. Si totusi ajung mai mereu la timp, iar cand nu reusesc, intarzierea nu e mare. Mi se pare o dovada de bun simt si respect si ma astept sa primesc exact acelasi lucru de la ceilalti. Nu e mare lucru sa pleci cu 5 minute mai devreme daca stii ca exista riscul de a nu ajunge la timp. Exista o anumita persoana careia sper sa ii captez atentia, desi i-am zis lucrurile astea de mii de ori pana acum. Punctualitate, oameni buni, punctualitate!

Lipsa de cojones ma scoate din sarite intotdeauna. Din nou, sper ca cineva anume sa se simta. Ma enerveaza sa vad persoane care se lasa calcate in picioare si nu fac absolut nimic in legatura cu asta. Chiar asa de penibil sa fi? Daca da, atunci meriti tot ce ti se spune si tot ce ti se face. Din pacate pentru mine, se pare ca am un anumit instinct protector care nu imi permite sa stau degeaba si sa ma uit, asa ca de multe ori ma bag in seama si ii iau apararea molustei. Nu e deloc bine. In felul asta nu fac decat sa le incurajez pasivitatea si sa le dau senzatia gresita ca va fi mereu cineva acolo care sa faca ce ar trebui ei sa faca. Ei bine, nu o sa se intample asta si, candva, persoanele respective se vor trezi in situatia in care vor trebui sa aleaga intre a a face ceva si a se lasa umiliti.

In usoara legatura cu paragraful anterior, am intalnit in liceu multe persoane care se cred mari si tari, dar doar cand destinatarul badass-itudinii lor (da, am inventat cuvantul asta, deci exista) nu e prezent. Din cauza acestei atitudinii am ajuns eu sa imi fac o colega „curva proasta”. De ce? Era sa dam nas in nas, iar ea a avut minunata idee de a ma injura pe infundate, astfel incat eu sa nu fiu prea sigura de ce aud. M-a enervat atat de tare, incat am asteptat-o si am trecut la atac. Guess what: nu a fost in stare sa imi zica acelasi lucru in fata, desi am provocat-o sa o faca. Impersionant, intr-adevar. Si ca sa ne facem pe deplin intelesi, nu injuratura m-a iritat, ci faptul ca nu a avut minima decenta de a o spune tare. Daca te crezi intr-adevar badass, atunci asa trebuie sa o faci.

Persoanele care se nu isi cunosc limitele. Am intalnit multe astfel de specimene: oameni care se cred inteligenti desi au creierul cat o nuca, fete si baieti care au senzatia ca tot ce misca ii admira sexosenia, oameni care se cred amuzanti desi celorlalti le vine sa le traga un pumn ori de cate ori deschid gura. In mod inevitabil, acesti oameni vor esua, iar atitudinea lor in acest caz este poate si mai enervanta: ceilalti au ceva cu ei. Din nou, voi veni cu un exemplu. O fosta colega de clasa, sa ii spunem Maria, era atat de putin priceputa la limbi straine incat era de-a dreptul trist, mai ales avand in vedere ca a studiat timp de 12 ani intr-o institutie bazata pe studiul limbilor straine. Asa cum era de asteptat, era mereu la limita corigentei. Scuza ei: profesorul are ceva cu ea pentru ca nu a vrut sa ia meditatii de la el. Eu una nu prea cred. Prostia ei pura cred ca era adevaratul motiv.

Deocamdata nu imi mai vine nimic in minte, dar daca o sa imiamintesc ceva o sa imi notez si o sa scriu si o a doua parte a postului.

16 responses »

  1. ai deschis cutia pandorei cu amintiri din liceu. cred ca am patratele pe abdomen de la spasmele violente provocate de hlizeala intensa…ce ma bucur ca am fost un „insider” si am putut sa imi dau seama de unele treburi. (imaginary hat!!! )

    Răspunde
  2. Oana Patricia

    Da, stiu…sunt o molusca😐

    Răspunde
  3. Si eu port sosete vara. este perfect in regula.

    Răspunde
  4. yup, ma simt. nu sunt punctuala, dar inceeerc. si in ultima perioada am ajuns mai repede :))

    Răspunde
  5. Adevarat ai grait! Mai ales cu penultima chestie.. Lasii! Pe la spate te barfesc si „te injunghie” de nu mai pot si in fata sunt laptic cu miere de albine ..

    Răspunde

Lasă un răspuns

