RSS Feed

Sfidarea – Suzanne Collins

Posted on

M-a surprins pe mine insami cu volumul asta, pentru ca mi s-a spus (de catre Crista) ca nu e la fel de bun ca primul. Dar uite ca mie mi-a placut mai mult, dovada ca l-am si terminat in 24 ore.

Inca sunt complet nedumerita in legatura cu istoria lor si am senzatia ca o sa raman asa si dupa ce citesc ultimul volum, dar ceva s-a schimbat totusi: am aflat putin mai multe despre viata celor din Districte. Nu prea multe, dar totusi e ceva. Poate ca as fi vrut ceva mai multe detalii despre turul lor prin districte, dar banuiesc ca s-ar fi lalait prea mult si ar fi plictisit pana la urma cititorii.

Katniss imi place chiar mai putin decat in primul volum😐. Fata asta e absolut enervanta, nu e capabila sa faca nimic bun si e, practic, o incurca-lume. Ma enerveaza ingrozitor si visez cu ochii deschisi ca poate o sa moara, desi stiu foarte bine ca nu o sa fie asa. Peeta imi place parca putin mai mult decat inainte. Am zis putin, pentru ca inca cred ca nici lui nu i-ar sta rau cu mainile incrucisate pe piept. Personajele mele preferate sunt, evident, cele care nu sun idioate si pe care Suzanne nu pare sa le considere prea demne de atentia ei: Gale si Finnick. Imi placea mult si de Cinna, dar corazonul meu inca plange dupa el, asa ca nu voi insista.

Cel mai bun lucru din acest al doilea volum e, din punctul meu de vedere, faptul ca au evidentiat mult mai bine dileala si cruzimea conducerii. In primul volum nu primeam prea multe exemple clare ale felului in care se purta presedintele si Aparatorii Pacii cu cetatenii, Jocurile si saracia fiind cam singurele pe care le primim. Acum nu mai e asa. Cruzimea si indiferenta sunt aproape palpabile si fac revolta mult mai plauzibila.

Sper sa pun cat de curand mana si pe ultimul volum si mai sper sa pot sa va dau si o veste buna (daca se intampla, o sa imi auziti oricum din orice colt al tarii strigatul de victorie).

Am de gand sa fac o mica schimbare la blog, si anume sa postez poze si cu alte lucruri pe care mi le cumpar, nu doar carti. Ma refer aici la haine, bijuterii, pantofi, adorabilitati si cine mai stie ce. Sper ca asta sa nu alunge vreun posibil cititor mascul, dar o sa imi asum riscul.

7 responses »

  1. Sfidarea este volumul meu preferat. Well, Katniss nu mie se pare asa enervanta. Gale, in schimb, ma enerveaza rau, desi e super hot😀 Si Peeta, hmm.. nu stiu cand ma enerveaza, cand nu. Oscilez🙂

    Răspunde
  2. Katniss reuseste sa devina din ce in ce mai enervanta, asta de la cineva care chiar i-a placut de ea in primul volum. Also, fuck Peeta. Tipul e useles.😐

    Răspunde
  3. Aw, cat apa am varsat la pestisori la faza cu Cinna :o3
    Si ideea cu postatul chestiilor pe care le achiitionezi mi se pare super-buna😀..

    Răspunde

Lasă un răspuns

