RSS Feed

Broseeeeeeeee

Posted on

In ultimul timp m-a apucat o pasiune pentru brose. Eram eu in C&A si am vazut pe un manechin un cardigan cu o brosa imensa superba. Arata divin combinatia, asa ca m-am pus si eu sa imi cumpar. Asa ca de saptamana trecuta mi-am luat 5. Va avertizez ca pozele sunt de proasta calitate.

Meli Melo este un dumnezeul bijuteriilor, mai ales in timpul reducerilor. Reduceri sunt si acum, asa ca ce mi-am luat a fost mai mult decat ieftin:

  Minunilea astea trei au fost, asa cum imi place mie sa spun, aproape gratis: 4.5 lei fiecare. Sunt tare sau ce?

Astea doua au fost putin mai scumpe, dar tot la un pret mai mult decat acceptabil: 10 lei fiecare.

Probabil ca o sa imi mai cumpar cateva, mai ales una in forma de fluturas, dar care e putin cam scumpa pentru cat sunt eu dispusa sa dau pe o brosa. Dar, daca sunt in toane bune, o sa mi-o iau si pe ea. Sper numai sa le si port. Ii mai plac cuiva brosele?

 

6 responses »

  1. Mie mie!🙂
    Imi place sa le port la tinute mai simple, ca sa adaug o pata de culoare🙂.
    Foarte frumoase brosele.. sa le porti cu placere!😀

    Răspunde
  2. mie imi plac brosele, dar sa le vad la altcineva. desi, cred ca ar trebui sa incep si eu sa achizitionez mai multe.

    Răspunde

Lasă un răspuns

