RSS Feed

Jocurile foamei – filmul

Posted on

Nu ma uit prea des la filme, iar cele de peste o ora jumate ma sperie ingrozitor, dar azi m-am plictisit atat de tare incat nu am avut de ales si a trebui sa ma uit la ceva ca sa mai pierd timpul. Asa ca am ales The Hunger Games.

Acesta este unul din rarele cazuri in care filmul este mai bun decat cartea. Este foarte bine realizat, fara efecte speciale penibile sau trase de par. Mi-a placut in mod deosebit felul in care au facut flacarile de pe costumele lor de parada. Cand citeam cartea incercam sa mi le inchipui, dar nu imi dadeam seama cam cu ar trebui sa arate. Ei bine, filmul a rezolvat asta pentru mine.

Cat despre personaje, Katniss nu mi s-a mai parut nesuferita – probabil din cauza actritei. Cat despre Peeta, nu cred ca ar fi putut sa gaseasca pe cineva mai oribil. Cum e posibil? Domnul Liam Hemsworth este insa un bunocus maximus. Da, Katniss, alege-l pe el (desi stiu ca nu o sa o faci). Nu am putut sa nu observ ca restul personajelor arata exact ca Lady Gaga, ceea ce m-a amuzat enorm. Saracii oameni, oare cu cat i-au platit ca sa ii faca sa apara asa intr-un film?

All in all, daca nu l-ati vazut deja, faceti-o acum. Merita.

5 responses »

  1. De acord, Peeta e naspa si Gale rules (si in carti, si in film). Efectele au fost super si mi-a placut ca au aratat si lucrurile din spatele jocurilor (creatorii si pe Snow si asa mai departe), dar ceea ce mi s-a parut prost realizat au fost toate flashback-urile ei.
    Asta a fost un mare minus. Eu am inteles pentru ca am citit cartile inainte, dar am vorbit cu cineva care nu stia de carti si mi-a zis ca n-a inteles care erau fazele cu ploaia si painea (cand ii da Peeta mancare), iar din faza cu explozia (cand ea isi aminteste cum a murit tatal ei) n-a inteles nimic. Asa ca per total, a fost un film foarte bun, dar se putea si mai bine.

    Răspunde
  2. Hmm, cred ca ar trebui sa-l vad😀
    Ai dreptate in legatura cu Liam😡

    Răspunde
  3. Filmul e probabil printre preferatele mele in materie de adaptari. S-au descurcat foarte, foarte bine cu tot. Si da, tipa e mult mai relatable in film decat in carte, iar filmul in general pare mai epic.😄

    Răspunde

Lasă un răspuns

