RSS Feed

Adorabilitatile

Posted on

Mi se spune foarte des ca am maturitatea unui copil de 5 ani si, desi nu sunt complet de acord, au si ei putina dreptate. De ce spun ei asta si de ce realizez pana si eu ca exista o farama de adevara in spusele lor? Pentru ca sunt innebunita dupa ceea ce eu numesc „adorabilitati”, adica tot ce gasesc eu adorabil. Si, la naiba, foarte multe lucruri sunt asa.

De unde sa incep eu? Pai cu cea mai veche: carnetelele. Acum ceva ani citeam blogul unei fete care postase poze cu niste carnetele absolut superbe, de imi venea sa imi pup calculatorul de dragul lor. Mi-au placut atat de mult incat am inceput vanatoarea si de atunci am achizitionat cateva exemplare la care imi place sa ma uit din cand in cand. Da, doar sa ma uit, pentru ca de scris nu am scris decat pe vreo 3 dintre ele si chiar si atunci doar putin. Risipa de bani, ati putea spune, dar nu din punctul meu de vedere. Pentru ca fix aici e buba: nu trebuie ca adorabilitatile sa fie utile, chiar deloc. Rolul lor e sa arate bine si nimic mai mult, exact ca o pitipoanca la bratul unui mos bogat.

O alta pasiune e reprezentata de ceasuri. Am  4 la mine in camera si, surprise suprise, doar unul merge. Dar imi plac al naibii de mult si am de gand sa imi cumpar pana nu o sa mai am loc unde sa le pun.

Cutiile sunt alte adorabilitati care imi fac mereu cu ochiul. Nu am prea multe si sunt singurele care sunt intr-adevar folosite pentru depozitarea bijuteriile si chestiilor de prins parul.

Siiiiiii, pentru ca veni vorba de chestii de prins parul, ador funditele! Mi se par foarte feminine (ale mele sunt pufoase si cu floricele :D) si arata chiar dragut cu o rochie (Crista o sa aiba de comentat aici – le detesta). Norocul meu ca astea nu sunt scumpe, iar cei de la Meli Melo au o colectie fabuloasa la preturi ridicol de mici (10 lei).

Am si o groaza de obiecte decorative adorabile, precum doua albinute si o vacuta cu un pulover cu dungi. Am si doua pusculite dragute in forma de porcusor, bineinteles, in care cred ca am si ceva maruntis, cel putin in una dintre ele.

Hmmmmmm…. cam atat de ar fi. Wait!!! Se pun si suporturile de pixuri? Am 7, dar doar 5 sunt cu adevarat dragute.

Si, ca o concluzie, desi nu pare, am 19 ani. Da.

P.S. O doamne,cand pueam poze mi-am amintit de ce e mai important: vasele dragute (ca in poza din dreapta). Ce poate fi mai frumos? Nici din astea nu am multe, doar un ceainic pe care mi l-am luat de la Avon si un vas pentru lapte pe care mi l-a dat Crista de ziua mea parca (sau de Craciun, nu sunt sigura). Din nou, nu am de gand sa ma abtin. Vreau sa imi iau alte ceainice dragute (desi asta o sa fie o problema, pentru ca sunt foarte scumpe) si niscaiba cescute sau cani.

8 responses »

  1. Oh, god. Funditele tale de copil mic. Tot sunt de parere ca te fac sa arati ca un daisy duck

    Răspunde

Lasă un răspuns

