RSS Feed

Carti noi #4

Posted on

Saptamana trecuta a fost una extrem de bogata in carti, desi doar 3 sunt cumparate.

Prin schimb de carti am primit:

„Between angels and demons” de Emma Bowes Romanelli

„The amulet of Samarkand” de Jonathan Stroud (abia astept sa o citesc)

„Genesis” de Karin Slaughter

„Damaged” de Cathy Glass

„Original sin” de Tasmina Perry

„Sushi pentru incepatori” de Marian Keyes

„Ex-ii anonimi” de Lauren Henderson

„Iti amintesti de mine?” de Sophie Kinsella (pe care am mai citit-o, din cate se pare, dar am uitat ca am facut-o)

„Nu stiu cum reuseste” de Allison Pearson

Si de la Laurentiu, cireasa de pe tort: „Jocurile foamei” de Suzanne Collins

De pe Elefant mi-am luat 3 carti cu 11 lei, afacere de care sunt foarte mandra:

„Misterul regelui – despre scris” de Stephen King

primul volum din „Cronica ilustrata a omenirii”

„Bloody Valentine” de Melissa de la Cruz

Abia astept sa le citesc pe toate, dar momentan citesc „Apocalipsa” de Stefanel si mai am destul de mult din ea. Oricum, imediat ce o termin o sa insfac „Jocurile foamei” si nici dracu nu ma mai dezlipeste de ea

8 responses »

  1. Buna! schimbi sau vinzi carti de Stephen King? Multumesc

    Răspunde
  2. Bună!🙂
    Sper că ai avut parte de o lectură plăcută , am și eu 2 dintre cărțile de mai sus , din colecția ”Chic„ … Am și eu o nedumerire.. ”prin schimb„ ?

    Răspunde
  3. Oana Patricia

    Cu 10 lei am luat-o si 9 lei si ceva a fost transportu’😀

    Răspunde
  4. Oana Patricia

    tin sa iti spun ca m-am simtit curajoasa si mi-am luat Stapanul inelelor :)) si era si la un pret rezonabil😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

