RSS Feed

Eragon – Christopher Paolini

Posted on

Cand am fost la biblioteca mi-am luat si primul volum din seria „Mostenirea” de Cristopher Paolini, „Eragon”, pe care o vazusem de multe ori, dar nu am simtit nicio nevoie sa o imprumut. Nu stiu ce m-a gasit, dar de data asta am luat-o si, ca de obicei, bine am facut.

Intamplarile au loc intr-un taram numit Algaesia, unde un tanar pe nume Eragon gaseste in padure o piatra ciudata albastra, pe care, desi pare extrem de valoroasa, nimeni nu vrea sa i-o cumpere. Nu dupa mult timp isi da seama ca piatra nu e deloc ceea ce pare si viata lui se schimba complet dupa. Daca in bine sau in rau, eu una nu m-am prins inca.

Mi-a fost frica ca o sa imi placa cartea si va trebui sa imi cumpar seria, care nu e chiar asa de ieftina. Surprise suprise: exact asta s-a intamplat😐.

Cartea seamana destul de mult cu Lord of the Rings, dar nu intr-atat de mult incat sa deranjeze. Intalnim elfi, pitici si, in mod evident, dragoni, dar si alte creaturi dubioase precum Umbre sau urgali (sper ca mi-am amintit corect numele).

Personajele nu sunt pe cat de bine construite mi-ar placea, iar Eragon e putin prea scrupulos pentru gusturile mele. Tin minte ca Murtagh ii spune ca el crede ca trebuie sa faci orice ca sa te aperi, iar Eragon e extrem de socat si deranjat de ideea lui, lucru ce mi se pare stupid si imatur din partea lui. Dar apoi ma gandesc ca autorul avea 15 ani cand a scris cartea si incep totusi sa inteleg.

Citind cartea, mi-am dat din nou seama ce ciuda imi e ca Tolkien nu a scris mai bine „Stapanul inelelor”. Mare pierdere.

Concluzie? Va trebui sa imi cumpar seria. In engleza, de pe bookdepository. Dar mai trebuie sa astept pentru ca, din motive necunoscute omenirii, au toate volumele in format paperback cu exceptia volumui doi, care imi trebuie mie neaparat. Eh, noi sa fim sanatosi.

4 responses »

  1. 😀 La cum am adorat Stapanul Inelelor (stateam pana la 3-4 dimineata, cu lampa aprinsa), sunt sigura ca o sa imi placa si seria asta! Deci trebuie sa ma pun pe ea!😀

    Răspunde
  2. Eu mi-am cumparat primul volum acum o saptamana si imi place super muuult!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

