RSS Feed

Impart casa cu un geniu malefic. Sau un dubios

Posted on

Nu am frati sau surori, nu e vorba nici de mama, nici de tata. Ci de potaie, care in ultimul timp se poarta extrem de dubios.

Joi dimineata, la 8:30 (8:30 pentru numele lui Dumnezeu!!!!) m-am trezit cu cainele in pat langa mine, lovindu-ma cu labuta si impungandu-ma cu botul. Am crezut, in mod evident, ca vrea doar sa fie mangaiat, asa ca asta am si facut: l-am mangaiat putin si m-am intors cu spatele la el sa ma culc la el. Si a inceput din nou: lovit cu labuta plus impuns din ce in ce mai insistent cu botul, a incercat chiar si sa isi bage capul sub al meu. Am tot incercat eu sa il mangai si sa vad ce naiba are, dar nimic. Mai rau, in momentele in care il mangaiam incepea sa se uite extrem de agitat prin camera, de am inceput sa ma intreb ce oare o vedea acolo si eu nu vad. Am stat asa vreo jumatate de ora pana cand mi-am bagat piciorul si l-am scos pe hol, inchizand usa ca sa pot si eu sa dorm.

Nu s-a mai intamplat nimic deosebit pana acum vreo 45 de minute, cand m-am intors cu el de la plimbare (sunt home alone, ca altfel nu s-ar intampla asta). Abia am ajuns incapoi la laptop, ca numai ma trezesc cu el urcandu-se cu labele din fata pe scaun sa il mangai si, de cum terminam, se muta pe partea cealalta si o lua de la capat. Ma mai si zgaria, ca sa fie si mai dubios. Pana la urma m-am asezat pe jos cu el, apoi in pat, unde a continuat sa se urce pe mine si sa incerce sa se ghemuiasca si sa se ascunda. M-a urmarit peste tot, pana si in baie unde s-a urcat cu labele din fata pe cada si a inceput sa se holbeze la mine. Din fericire, acum a incetat.

Din toata minunea asta am ajuns la doua posibile concluzii: cainele meu e un geniu malefic care isi bate in mod constant joc de mine SAU e pur si simplu o potaie dubioasa care vede fantome.

4 responses »

  1. Oana Patricia

    nu e nici geniu malefic nici dubios :)) e doar Pufi :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

