RSS Feed

Cateva carti noi #3

Posted on

Am mai reusit sa achizitionez catea carti noi, nu multe. Tocmai ma pregateam sa spun ca probabil ca o sa fie ultimele pe vacanta asta, dar, la naiba, nu o sa fie. Saptamana viitoare o sa pun o comanda pe bookdepository si imi strang bani si pentru Nemira, ca doar trebuie sa profit de reducere.

Deci: de pe Elefant.ro mi-am luat, la fenomenalul pret de 5 lei si ceva, „Nopti la circ” si „Magazinul magic de jucarii” de Angela Carter

Tot de pe Elefant mi-am luat „Un trio infernal” din seria „Gossip Girl” si, slava cerurilor, „Scoala de vrajitorie”:

Iar printr-un schimb de carti am primit „Femeia in negru” de Susan Hill:

Am o groaza de carti de citit si mai vreau sa imi iau de la biblioteca, dar what the hell, ma descurc eu. Si inca o noutate: azi m-am inscris la facultate! Sper sa intru😐

13 responses »

  1. Scoala de vrajitorie n-o aveai…? sau doar o citisei de la mine.

    Răspunde
  2. Da, am vazut🙂. Strang bani pentru Hex Hall, Captiv in labirint si mai vad eu😀..
    Tu ce afacere ai facut?🙂

    Răspunde
  3. Bafta cu facultatea🙂 . Sper sa intri :>
    Si eu mi-am luat alea doua de Angela Carter si abia astept sa le citesc si abia astept sa-mi cumpar si Femeia in negru, pentru ca am vazut filmul si mi-a placut mult🙂.

    Răspunde

Lasă un răspuns

