RSS Feed

Leapsa preluata marca forever alone

Posted on

Cam bate vantul pe blogul meu in ultimul timp si nici nu am nicio recenzie de scris asa ca, ca o forever alone ce sunt, am preluat o leapsa de pe http://fantasybooks-27.blogspot.ro/.

REGULI:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.  Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi!
2.  1) Sunt o veritabila shopaholic si asta e destul de enervant
      2) Sunt organizata, putin prea mult poate, si imi place sa aranjez lucrurile la milimetru
      3) Am ochii verzi, desi doua persoane au fost ferm convinse ca sunt albastri (inclusiv bunica :|)
      4) Ma enervez foarte repede si atunci reactionez fara sa gandesc
      5) Cititul e cea mai mare pasiune a mea. Nu se intampla niciodata sa nu am o carte inceputa si asta dureaza inca de cand am invatat sa citesc, adica dinainte de clasa I
      6) Sunt absolut penibila la sport si la tot ce tine de el
      7) In scoala generala am fost o mare fana a wrestlingului😀
      8) Am o obsesie pentru rujuri, Naruto si Harry Potter
      9) Nu mi-am rupt niciodata niciun membru, dar mi-am spart capul de 3 ori (probabil ca asa de explica multe)
      10) Sunt sincera pana la nesimtire si nu am pic de tact
      11) Imi place sa fiu obiectiva si ma enervez ca cineva e altfel
3. 1)Dormiti noaptea cu vreo jucarie, cu vreun plus?
         In mod penibil pentru varsta mea, da. E un ursulet alb si se cheama Kikishi, dupa Kakashi din Naruto. Da, sunt o rusine
     2)Care este cel mai frumos vis pe care l-ati avut pana acum, de nu va venea sa va treziti?
         Hmm… Nu ma pot gandi doar la unul. Cele mai frumoase vise sunt cele palpitante si cu ceva supranatural in ele.
    3)Cosmarul cel mai infiorator
        Au fost mai multe, dar primul care mi-a venit in minte a fost cel cu invazia de zombi😐 Asta a fost in mod special oribil
    4)Protagonistul preferat din orice carte
        Aoleu, asta e grea. Stai sa ma gandesc. Mie nu prea imi plac protagonistii din carti si gusturile mele se schimba mereu, asa ca deocamdata o sa il aleg pe Jon Snow si Tyrion din „Cantec de gheata si foc”. Sau Blair si Serena din „Gossip Girl”.
    5)De ce el si nu altul?
        Cum spuneam, nu prea imi plac protagonistii. Personajele secundare mi se par mult mai interesante.
    6)Aveti lecturi de la scoala de vacanta?
        Ha! NU! Am terminat liceul!!!!
    7)Blogul vostru preferat este
        Pai imi plac multe, asa ca o sa dau doar cateva exemple: fantasybooks-27.blogspot.ro (de unde am si luat leapsa), http://sayukisbookblog.wordpress.com/http://cristasgarden.wordpress.com/http://cuddlybooks.wordpress.com/http://rose-books.blogspot.ro/http://niaharasworld.wordpress.com/. Dar cum spuneam, mai sunt multe.
    8)Cum va simtiti atunci cand deschideti mailul dis de dimineata si aveti cam 150 de mailuri pe acolo?
        Nu s-a intamplat niciodata sa am atatea, dar probabil ca mi-ar sta inima
    9)Desenul animat preferat din copilarie….
         Ooooooo, ce multe erau. O sa aleg totusi Viata cu Louie
    10)Cand eram mici toata lumea era terminata dupa Witch si Scooby-Doo. La voi cum era sau e?
           Le-am adorat pe ambele, mai ales Witch. Viata mea mi se parea asa plictisitoare in comparatie cu a fetelor din Witch…
    11)Ce obiective de vacanta aveti?
           Sa reusesc sa ma angajez ca sa fac rost de bani pentru miile de chestii pe care vreau sa mi le cumpar si ca sa nu ma mai plictisesc. Sa gatesc lucruri noi si, daca se poate, sa au jos cele 5 kilograme care ma scot din minti
Observ ca toata lumea are leapsa asta, asa ca le-o dau doar Cristei si inca o data  lui Paty.
Intrebarile mele pentru voi:
1. Daca ar fi sa uitati complet ca ati citit o carte, care ar fi aceea? Altfel spus, ce carte detestati atat de mult incat sa vreti sa o stergeti complet din memorie?
2. Ce alte genuri de carti mai cititi in afara de fantasy?
3. Ce obiceiuri ciudate aveti?
4. Deserturi cu ciocolata sau fructe?
5. Daca ar fi sa recomanzi cuiva o carte, una singura, ce carte ar fi?
6. Visati des? Daca da, care sunt cele mai frecvente?
7. Cu tocuri sau fara tocuri?
8. Care ar fi prima intrebare pe care mi-ai adresa-o daca m-ai intalni? (asta e de fapt pentru Paty, la Crista ar fi ridicol)
9. Cea mai lunga carte citita?
10. Care e cel mai urat lucru pe care l-ai facut la nervi?
11. Ce urasti cel mai mult sa faci?
Daca mai e, printr-un miracol, vreo persoana care nu a primit leapsa sau nu are blog dar vrea sa raspunda, e libera sa o preia si, daca se poate si e foarte foarte draguta, sa imi lase si mie un comentariu cu linkul sau raspunsurile.

2 responses »

  1. Mersii muult🙂.. Si eu am vrut sa ti-o trimit, caci chiar acum scriu la ea😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

