RSS Feed

The Darkest Powers: Rafuiala – Kelley Armstrong

Posted on

Am terminat si volumul acesta si sunt atat de incantata ca nici nu stiu ce sa spun, doar ca mi-a placut enorm. A avut mai multa actiune decat celelalte doua, chiar mai multa decat al doilea volum. Sper sfarsit mai ales a fost atat de palpitant ca a inceput sa imi bata inima cum nu mi-a mai batut de ceva timp la o carte.

Personajele au evoluat mult in volumul asta, recuperand pentru stagnarea din primele doua. Chloe e cel mai bun exemplu. Isi da si ea seama ca puterile ei nu sunt cele mai folositoare din lume si o da in bara de destul de multe ori, dar pana la urma gaseste o modalitate de a le folosi cu cap. Devinde si mai prudenta si mai…descurcareata poate. Realizeaza si ea in sfarsit ca in majoritatea timpului a stat ca o floare in glastra, salvata mereu de ceilalti si decide sa schimbe putin lucrurile. Toate felicitarile mele.

Siiiiiiiiiii……. cireasa de pe tort: isi da seama ca e indragostita de Derek. Daaaaaaaaa!!!!!!! Era si cazul, astept asta de la primul volum.

Mi-a placut ata de mult seria incat o sa o pun in topul cartilor mele preferate si o sa incerc sa o conving si pe mademoiselle Crista sa o incerce, ca nu o sa ii pice nimic. Am de gand sa mai citesc carti de Kelley Armstrong, preferabil in engleza. Ooooooooo, the excitement!!!!

8 responses »

  1. Tot de Kelley Armstrong incearca si Luna Plina (vol 1 din Femei din Lumea de dincolo. In engleza, volumul se numeste Bitten). E exclusiv cu varcolaci, protagonista e tot tipa, dar a trecut de mult de pubertate.
    Mie mi-a placut mai mult decat Fortele Raului Absolut, dar inca nu am citit volumul 2 (acolo apar si vrajitoare, demoni etc si mi-am zis ca nu vreau sa citesc iar vreo chestie cu atat de mult supranatural incat iese un ghiveci, dar s-ar putea sa fie buna. Chiar nu stiu.)

    Răspunde
    • Chiar nu e un ghiveci, tocmai din cauza asta mi-a si placut. Cat despre Luna Plina, am de gand sa mi-o cumpar de pe bookdepository. Am de gand sa citesc tot ce gasesc de Kelley Armstrong

      Răspunde
      • S-ar putea sa ai o surpriza si sa gasesti si altceva decat fantasy de ea, stiu ca mi-a spus o colega ca citeste o carte politista draguta (Ment To Be Broken) si cand mi-a arata coperta si am vazut ca e scrisa de Kelley, primul instinct a fost sa caut pe net sa vad daca e sa nu o coincidenta de nume. Nu era.
        (Despre carte nu-ti pot spune nimic pentru ca sunt destul de jos pe lista celor care au vrut sa o imprumute, asa ca mai am de asteptat pana s-o citesc).
        Stiu ca Darkest Powers nu e ghiveci, asa ca indoiesc ca Stolen (vol 2 din Women Of The Underworld) o sa fie, dar am aflat de ea dupa VD 5, asa ca am avut o retinere in a o citi.

      • Nu conteaza daca nimeresc si altceva decat fantasy, chiar as fi curioasa sa vad cu scrie si alt gen, mai ales ca sunt o fana a romanelor politiste. Nici tie nu ti-a placut VD5?

      • Nici 6. Despre 4 nu prea mi-aduc aminte ce am crezut, dar stiu ca mi s-ar fi parut infinit mai logic sa se opreasca la o trilogie. Si stiu ca am regretat ca am dat o gramada de bani pe VD1.

      • Si eu am patit exact la fel. Si in final nici nu am putut sa termin volumul 5

  2. Foarte frumoasa recenzia :)…
    Abia astept sa continui si eu seria daca spui ca al 3 volum e cel ai bun ^.^

    Răspunde

Lasă un răspuns

