RSS Feed

Ingeri au cantaaaaaaaat

Posted on

Se pare ca miracolul s-a produs: am reusit cumva sa imi fac parul sa stea acceptabil. DA!!!!!!! In sfarsit! Ma chinui de ani de zile si nimic nu a fost folositor, am ajuns sa imi pun cate doua masti si tot nimic. Dar, se pare ca dupa mult sange si sudoare, am gasit o metodaL peria de indreptat (e mai usor acum, ca am parul scurt) si placa de par pentru varfuri, in mod evident combinate cu masti, cristale lichide, spuma sau solutie de indreptat parul.

Sunt atat de incantata ca mi-e si frica sa mai scriu, ca poate se decide din nou soarta sa imi dea un sut in fund si sa imi strice iar frizura. Nu m-ar mira, se intampla mereu. Dar pana atunci, ma duc sa experimentez putin cu el.

2 responses »

  1. Ma bucur pentru tine🙂.. si mie-mi statea aiurea parul, dar mi-am schimbat samponul si acum ne intelegem de minune❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

