RSS Feed

The Room

Posted on

The Room este cel mai minunat lucru din lume. Revenirea lui Iisus inconjurat de trompete si ingerasi draguti nu ar fi cu nimic mai presus ca asta, asa ca ma astept la recunostinta vesnica de la cei care nu au auzit pana acum de film.

Eu l-am vazut anul trecut, dupa ce doua prietene au inceput sa vorbeasca numai despre el, iar una din ele, care nu e tocmai o persoana vesela, radea la simpla amintire de mi-a fost frica ca o sa i se sparga un vas pe creier si o sa moara. Asa ca intr-o zi, cand era si Crista la mine, ne-am uitat la el. Deci asa ceva… am crezut ca o sa mi se scurga creierul pe nas si ma tot intrebam cu ce mama naibii am gresit ca sa merit asa ceva. L-am vazut totusi si a doua oara, cand pur si simplu am vrut sa o chinui putin pe vara-mea si abia atunci am ajuns sa il apreciez la adevarata lui valoare.

Pe scurt, in film este vorba despre un nene, Johnny, a carui iubita incepe brusc sa se culce cu prietenul lui cel mai bun. Nu am de gand sa va spun in ce an a aparut si, daca vreti sa il vedeti, va sfatuiesc sa va intrati pe IMDB abia dupa. Pun pariu ca o sa fiti socati.

Ce e atat de minunat la The Room? O doamne, totul. Penibiliatea lui cuprinde toate aspectele posibile, de la decor si actori pana la plot. Parerea mea sincera e ca nu au cheltuit mai mult de 500$ ca sa faca filmul asta, ba e posibil sa le fi si ramas ceva. Decorul este cel mai penibil din lume – tin minte ca la un moment dat, Johnny se duce pe acoperisul blocului si le fiecare pas se misca podeaua :)). Actorii sunt, daca se poate, chiar mai rau – papucii mei au mult mai mult talent actoricesc si sunt si mai frumosi. Iar replicile sunt dumnezeiesti.

Tot incercand sa scriu, imi dau seama ca The Room nu poate fi descris in cuvinte, asa ca o sa va las niste filmulete scurte, de cateva secunde, care sa va lumineze viata.

P.S. Am auzit ca Karla e si mai rau. O sa imi fac curaj si o sa incerc sa ma uit si la ala.

4 responses »

  1. I shudder at the memory.😐

    Răspunde
  2. Oana Patricia

    si totusi nu mi-ai spus parerea despre Karla :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

