RSS Feed

The Darkest Powers: Revelatia – Kelley Armstrong

Posted on

Tocmai am terminat de citit si „Revelatia”, al doilea volum din „The Darkest Powers”. Deja stabilisem ca imi place seria, dar volumul asta a fost mult mai bun decat primul.

Se intampla o groaza de lucruri, de la inceput si pana la sfarsit, astfel incat am fost tot timpul in alerta (din cauza asta am si terminat-o asa repede). Nu spun ca celalalt volum a fost plictisitor, doar ca acesta a fost mai bun si mai bogat in evenimente.

Spre fericirea mea, Simon trece cu totul pe plan secundar, Derek fiind acum, in locul lui, in centrul atentiei. O, cat de mult imi place asta. Mi se pare atat de adorabil, cum e el mare si morocanos, dar reusind cu chiu cu vai sa se mai relaxeze putin. Sper totusi ca in ultimul volum o sa reuseasca si el sa devina mai sexi si, above all, sper sa ramana cu Chloe, pentru ca daca nu…. imi bag piciorul.

Un singur lucru nu mi-a placut: grija exagerata a celor doi baieti pentru Chloe. Da, e mica, blonda si cu ochi albastri, dar nu e handicapata. Mi se pare putin insultator si cred ca si ea ar fi trebuit sa protesteze mai mult. Unde e puterea femeilor??

In concluzie? Abia astpet sa vad ce se intampla in volumul 3. Am intrat pe net sa caut ceva informatii despre autoare si am observat inca cateva serii cu titluri asemanatoare. Sunt curioasa daca au vreo legatura sau daca sunt o continuare sau cu totul altceva. Daca stie cineva, il rog sa imi spuna.

Lasă un răspuns

