RSS Feed

Paranormal Activity

Posted on

Tocmai am terminat de vazut trilogia „Paranormal Activity” si nu pot sa nu ii fac recenzie, avand in vedere ca e primul film bun de groaza pe care l-am vazut (nu ca as fi vazut prea multe). In cele trei filme se spune povestea a doua surori, bantuite de o entitate ce pare a fi un demon.

Spre deosebire de celelalte filme horror pe care le-am vazut si in mod cu totul surprinzator, actorii sunt buni. Da, se pare ca se poate si asta. Desi sunt putini la numar (in primul nu sunt decat 3), cu totii joaca perfect natural, purtandu-se si vorbind exact cum s-ar purta si ar vorbi cineva aflat in situatiile respective.

Felul in care este redata actiunea mi se pare extrem de bun si de inovator. Personajele folosesc camere de luat vederi pentru a se filma pe ei sau ceea ce se intampla in casa, iar noi nu vedem decat ceea ce vad camerele respective. Mi se pare ca asta ii da un aer original si parca face si plotul putin mai credibil. Pe unii s-ar putea sa ii deranjeze faptul ca nu se vede uneori prea bine, de pilda atunci cand acolo e noapte, dar pe mine nu m-a suparat deloc.

M-a impresionat in mod placut lipsa scarboseniilor. Am observat ca regizorii de filme horror tind sa creada ca scarbos = infricosator. Nu. Scarbos = scarbos si atat. Regizorii de aici se pare ca au totusi creier si s-au bazat doar pe lucruri creepy. Nu aveam cum sa nu observ ca nu apare totusi nicio fantoma. Ciudat, stiu. Nu se arata decat ceea ce fac ele. Doar o singura data, in partea a treia cred, apare fantoma in spatele unei fete, dar nici atunci nu o vezi pe bune pentru ca isi bat joc de maimutareala ei si se acopera cu un cearsaf. Nu sunt sigura daca asta e de bine sau de rau. Poate ca nu ar fi stricat totusi o aparitie adevarata.

All in all, mie mi-a placut. O sa ma mai uit si la altele si poate ca o sa le fac si lor recenzii, desi, la naiba, nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca o sa ajung sa scriu despre filme pe blog.

6 responses »

  1. si mie mi-a placut si mie nu imi plac filmele horror.😕 era interesant si actorii jucau foarte bine, chiar daca nu am nici cea mai vaga idee cine erau.

    Răspunde
  2. Oana Patricia

    Deci, ma voi uita deoarece pana acum esti a doua persoana care imi spune ca filmu’ e bun si mi-a starnit curiozitatea😀.

    Răspunde
  3. Vrea sa vad filmul acesta!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

