RSS Feed

Idee proasta si noroc

Posted on

Azi-noapte am avut una din minunatele mele idei proaste. Si anume sa ma uit la un film de groaza. La 1 noaptea. La Paranormal Activity. Proasta idee, doamne dumnezeule, proasta idee. Am rezistat eu cat am rezistat, probabil pentru ca am avut o sclipire de inteligenta si am lasat lumina aprinsa, dar cand mai aveam doar vreo 25 de minute mi-am bagat piciorul si am renuntat. Si bine am facut. Azi, dupa ce m-am trezit, am zis sa il termin si mi-am dat seama ca, daca as fi vazut tot filmul ieri, probabil m-ar fi gasit ai mei teapana in capt, cu ochii holbati la laptop.

Cat despre norocul din titlu, asta se refera la vreo doua chestii. 1. Ieri am primit bursa de la scoala si am cheltuit-o pe toata si inca ceva in mall😀 si 2. Mi-a fost publicata recenzia pe site-ul Nemira, deci am primit % reducere la 3 carti, valabila timp de 60 zile. O da! „Dansul dragonilor” si „Iuresul sabiilor”, soon you’ll be mine! My precious!

4 responses »

  1. Si tu zici de mine ca am norocul prostului…

    Răspunde
  2. Bravo pentru bursa si reducere😛
    Hmm,cand a aparut PA citeam ca unii oameni au murit dupa ce l-au vazut,hai ma .. Apoi,am citit sau auzit cat de idiot e. Chiar a fost asa scary? Eu vorbesc,care s-a uitat la o fantoma pe youtube si era sa-si sparga capul …

    Răspunde

Lasă un răspuns

