RSS Feed

Carti importante

Posted on

Asa cum spunea o mare inteleapta in viata, m-am gandit eu in gandul meu si am ajuns la concluzia ca, din camera mea, cele mai pretioase, din toate punctele de vedre, sunt cartile. Si, tot muncindu-mi creierasul, am inceput sa ma intreb ce as carti as scoate mai intai din apartament daca s-ar intampla ceva (da, am o minte ciudata). Avand in vedere ca mai am 5 carti si o sa fiu mandra posesoare a 500, chiar nu prea stiu. Sunt undeva intre Harry Potter si Cantec de gheata si foc. Asa ca imi rog cititorii, atatia cat sunt, sa imi spuna si mie ei pe ce ar pune prima oara mana ca sa salveze. Sunt tare curioasa

14 responses »

  1. Pai dintre cele doua eu as alege Harry Potter deoarece am crescut cu ele si reprezinta jumatate dn copilaria mea, insa as alege si Gossip girl asta daca as reusii sa le achizitionez dar e super intrebarea ta, mi-am pus-o si eu acum ceva timp si nu intelegeam de ce as alege cartile…

    Răspunde
  2. Uite o intrebare pe care nu mi-am pus-o niciodata, spre rusinea mea. Dar clar as alege Cantec de Gheata si Foc, desi am iubit Harry Potter. De cand am descoperit seria lui GRRM, pur si simplu m-am indragositit de tot ce are legatura cu ea (in special de autor, am citit tot ce mi-am picat in mana scris de el si tradus, acum vreau sa ma reprofilez pe volumele in engleza pentru ca omul e pur si simplu GE-NI-AL!).

    Răspunde
  3. Cred ca as lua Spulbera-ma, Harry Potter, Mandrie si Prejudecata si Hunger Games ..🙂. Pe astea le iubesc si le-as putea citi la nesfarsit😀.

    Răspunde
  4. Oana Patricia

    pai la cum te stiu eu, Harry Potter :)) no doubt about that

    Răspunde

Lasă un răspuns

