RSS Feed

M-am tuuuuuuuuuuuns

Posted on

Azi am fost curajoasa, am infruntat soarta si m-am tuns. Am aproximativ aceeasi frizura de cand ma stiu si chiar simteam nevoia unei schimbari. Stiam cam ce vreau, dar nu eram sigura, puteti vedea in poza din dreapta. Evident ca nu a iesit asa, dar, in mod suprinzator, imi place. Ceea ce mi-am facut eu se cheama „bob pe par lung”. Deocamdata am parul intins, asa ca habar nu am cum o sa arat dupa ce ma spal pe cap – sincer, mi-e si frica.

Tot in legatura cu podoaba mea capilara, incet-incet devin blonda (daca ajung sa arat ca in poza din dreapta, o sa cant la stele). Initial, parul meu era blond cenusiu, dar am avut o fixatie si m-am facut tot mai inchis pana am ajuns aproape bruneta si, avand in vedere ca redefinesc conceptul de „alba ca branza”, aratam ca Morticia Addams. Mi-a trecut insa si acum vreau sa fiu blonda. La naiba, pana in toamna sper sa reusesc.

Scuzati-mi va rog posturile despre par, dar nu am terminat inca „Fior”, asa ca nu am ce recenzie sa fac. Promit insa ca pana vineri o termin – deocamdata nu prea imi place.

UPDATE: M-am spalat pe cap si mai am putin si incep sa plang. Capul meu arata ca un trapez. Fuck my life

3 responses »

  1. Oana Patricia

    Pictures or it didn’t happen :))

    Răspunde
  2. Branza de capra, aia esti.😕 Branza de capra olteneasca, dar ce faca omul cu tine? Te acceptam si asa.

    Also, PRAISE DA LORD, te-ai tuns!!!😀 And you look like a classy bitch

    Răspunde

Lasă un răspuns

