RSS Feed

Filme si seriale

Posted on

Filme si serialele sunt, la mine, la poluri opuse, asa ca o sa le iau pe rand.

Ma uit rar la filme, prea rar poate. De obicei ma plictisesc sau imi pierd rabdarea pana la sfarsit, iar in alte cazuri pur si simplu nu am chef sa ma uit peste 2 ore la aceeasi chestie (la seriale nu e asa). Din aceasta cauza, daca exista un film ultra cunoscut pe care toata omenirea l-a vazut, sunt sanse de cel putin 80% ca eu sa fi reusit cumva sa il ratez.

Dar, totusi, ma mai uit cateodata, iar printre preferatele mele se afla trilogia Stapanul Inelelor, The Dark Knight (abia astept sa apara The Dark Knight Rises!), primele trei filme din seria Piratii din Caraibe (au reusit sa dea cu bata-n balta cu ultimul), Tangled, The Girl with the Dragon Tattoo, X-Men First Class, The Avengers. Probabil ca mai sunt si altele, dar nu mi le amintesc acum. O sa actualizez pe parcurs lista.

In privinta serialelor lucrurile stau putin diferit. Ma uit la multe. Multe. Intotdeauna dupa ce termin unul, intru intr-o stare ciudata si refuz pentru un timp sa incep orice alt serial. In schimb ma uit din nou la episoade din ceva ce am mai vazut. Aici lista e mai lunga: The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Being Erica, Samantha Who, Cougar Town, Gossip Girl (nu am rexistat prea mult, e penibil rau), Scrubs, Dr. House, Criminal Minds, NCIS Los Angeles, White Collar, The Tudors. Sper sa nu fi uitat ceva.

Voi la ce va uitati? Poate reusesc sa gasesc ceva idei pentru vara asta, chiar nu stiu la ce sa ma uit.

9 responses »

  1. Dap,m-am uitat la cateva episoade si mi-a placut,cred ca o sa-i mai dau o sansa curand.

    Răspunde
  2. Daca-ti plac chestiile horror,ai putea incerca American Horror Story,mie mi-a placut foarte mult. Sau Dexter,ai incercat? Skins e iarasi despre adolescenti,e destul de misto😕 The Bing Bang Theory e amuzant,la fel si The New Adventures of Old Christine. 2 Broke Girls e iarasi tare simpatic. Vad ca te-ai uitat la House,Anatomia lui Gray ai incercat?

    Răspunde
    • Am auzit de American Horror Story, dar nu sunt sigura ca o sa ma uit la el. E posibil totusi sa il incerc Nu m-am uitat la Anatomia lui Grey, am auzit ca e cam comercial. Dar in mod sigur o sa ma uit la The New Adventures of Old Christine si la 2 Broke Girls. Iti place serialele politiste?

      Răspunde
      • Mie Anatomia lui Gray nu mi s-a parut comercial,doar ca devenea gen ‘wtf?!’ la un momentdat ca toti se iubeau intre ei si alte din astea :)) Imi placeau cazurile.
        Da,imi plac serialele politiste,dar din pacate imi pierd repede interesul si nu-l mai vad pana la capat …
        Ma bucur c-ai gasit macar doua seriale care te intereseaza in lista mea🙂

      • Ai incercat sa te uiti la Criminal Minds? E singurul serial lung care nu s-a prostit pe parcurs si e absolut superb, cel mai bun de genul asta dupa parerea mea

  3. Oana Patricia

    ce-mi place ca la seriale ne nimerim ca m-ai indemnat tu sa ma uit :))

    Răspunde
  4. Tin minte incercarea minunata de a ma face sa ma uit la Gossip Girl.😐 Good god, cat de prost jucau actorii aia. Creierul meu se scurgea usor prin urechi.

    Ah, The Girl with The Dragon Tattoo❤ Abia astept sa ne mai uitam la el o data.

    Răspunde

Lasă un răspuns

