RSS Feed

Carti noi #2

Posted on

In ultimele saptamani am reusit sa cumpar din nou o groaza de carti si, desi mai trebuie sa primesc doua colete si raspunsul la o precomanda, m-am gandit sa va arat azi noile achizitii.

De pe Elefant.ro mi-am luat:

„Destinul vraciului” de Joseph DeLaney

„Verde de smarald” de Kerstin Gier, a carei recenzie o gasiti aici

„Fior” de Maggie Stiefvater, pe care o citesc acum si careia o sa ii fac cat de curand recenzie

„Hex Hall” de Rachel Hawkins, careia i-am facut deja recenzie

seria „Fortele raului absolut” de Kelley Armstrong

De pe Litera.ro am primit azi (dupa trei saptamani) „Rosu de rubin’ si „Albastru de safir” de Kerstin Gier, carora le-am facut deja recenzie

De la libraria Cartea de nisip mi-am cumparat ieri „Marturisiri – Viata mea alaturi de Che” de Aleida March, pe care, avand in vedere admiratia mea pentru  el comandante, trebuia sa o am

Si, in final, cu Gazeta, mi-am luat cele doua volume din „Pasarea spin” de Colleen McCullough

32 responses »

  1. Oana Patricia

    avand in vedere recenziile tale poate o sa iti imprumut si eu Verde de smarald😀 sounds interesting😀

    Răspunde
  2. Ce carti frumoase😀 .. mie dor sa mai dau o comanda :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

