RSS Feed

Noutati

Posted on

Ca sa incep cu inceputul, anunt cu mandrie ca am primit primul meu premiu, de la draguta de Patricia

O sa i-l dau mai departe don’soarei Crista.

Aveam chef sa scriu pe blog, dar cum nu am niciun subiect in minte, o sa scriu despre ce mi s-a mai intamplat mie in ultimul timp.

In primul rand, am reusit sa iau BACul si cu o nota chiar multumitoare, avand in vedre timpul pe caremi l-am petrecut invatand: 9.31. Altfel spus, sunt buna. Urmatorul pas e sa ma inscriu la facultate. Umbland eu asa pe net, am observat ca trebuie sa imi fac analizele de sange, ceea ce mi-e teama ca o sa constituie o problema. De ce? Acum vreo doi sau trei ani, poate patru, nu mai stiu exact, am fost cu tot familionul la analize. Primul a intrat tati, care nu are o reactie prea buna, ca sa zic asa. Tipic mie, am inceput sa fac misto de el. Apoi am intrat si eu. Totul a mers bine, mi-a luat sange si apoi am asteptat sa completeze tanti doctorita actele sau ce naiba completa ea acolo. Si cum stateam eu asa in picioare, am inceput sa nu mai vad bine. Mami a zis sa iesim si mi-a tinut usa, dar, cum eu nu i-am spus ca nu mai vad si mergeam mai mult pe bajbaite, am reusit sa dau cu capul in usa si sa pic in secunda urmatoare ca bolovanul. Penibil pana la dumnezeu si inapoi. Intelegeti probabil acum de ce nu prea ma incanta ideea unor alte analize. Ca sa nu mai spus ca imi trebuie si un aviz psihologic, pe care sper sa il trec.

Asaaaaaaaaaaaaaaaaa…  Maine o sa fie o zi mareata pentru tara si popor: ma tund. Si nu oricum, ci scurt. Ma rog, ceea ce inteleg eu prin scurt e pana la baza gatului. Asa ca daca nu o sa mai apar pe aici, inseamna ca am intrat intr-o mini depresie, lucru foarte probabil avand in vedre ca am parul lung de cand ma stiu si, asa cum mereu imi spune Crista, nu sunt fana schimbarilor.

In ultimul timp descopar tot mai multe bloguri adorabile si interesante si, tot citind eu pe acolo, am observat ca toata lumea are o parere foarte buna despre „Academia vampirilor”. Oricum aveam de gand sa o citesc, doar e cu vampirir, dar nu era chiar pe lista de prioritati. Acum este. Trebuie doar sa fac rost de bani ca sa mi-o cumpar, preferabil in editia superba in engleza pe care am vazut-o la Cartea de nisip.

Ce sa mai spun? Astept de cam prea mult timp un colet cu „Rosu de rubin” si „Albastru de safir”, dar inca nu a ajuns si habar nu am de ce. Cand o sa le primesc o sa postez si lista cu ce mi-am cumparat in ultimul timp (se pare ca pur si simplu nu pot sa ma abtin).

Asta e cam tot ce aveam de spus. Sper ca maine sa postez ceva, eventual informatii pe care nimeni nu vrea sa le stie despre noua frizura.

2 responses »

  1. eu chiar sunt curioasa de frizura😀 eventual pune si poze sa avem o idee :>

    Răspunde

Lasă un răspuns

