RSS Feed

Hex Hall – Rachel Hawkins

Posted on

In „Hex Hall” intalnim o multime de creaturi magice, precum zane, varcolaci, metamorfi, vampiri sau vrajitoare, cu totii fiind cunoscuti sub numele de „Prodigium”. Hex Hall este de fapt o scoala de reeducare pentru acei Prodigium care au facut lucruri necugetate si s-au dat in spectacol in fata oamenilor. Niste atacuri misterioase in urma carora o persoana a murit iar altele au fost ranite provoaca o serie de intamplari neasteptate in care protagonista, Sophie, se vede brus implicata.

Ca o fiinta superficiala ce sunt, recunosc ca am cumparat cartea pentru ca mi s-a parut draguta coperta (da, fac asta destul de des). Ma asteptam la un fel de Harry Potter, dar nu a fost asa. Nu ma asteptam deloc la ceea ce am citit.

Naratiunea e facuta la persoana I si, desi nu ma dau in vant dupa astfel de carti, aici chiar mi-a placut. Sophie e tipica varstei ei, dar are momente amuzante si complet lipsite de logica pe care le inteleg si care ma fac sa ma identific putin cu ea.

Finalul are cateva intorsaturi de situatie la care chiar nu ma asteptam si care m-au facut atat de curioasa incat am deschis laptopul la ora asta doar ca sa caut ceva informatii despre urmatoarele volume, pe care cred ca o sa mi le comand de pe The Book Depository – nu am rabdare sa apara la noi, asta in cazul fericit in care o sa apara.

Nu stiu sigur de ce, dar mi-a amintit putin de „Scoala de vrajitorie”, poate din cauza vrajitoarelor si demonilor, dar in mod sigur au ceva in comun, ceva de care o sa imi dau probabil mai bine seama dupa ce o sa reusesc sa fac rost de carte si sa o recitesc.

2 responses »

Lasă un răspuns

