RSS Feed

Verde de smarald – Kerstin Gjer

Posted on

Zilele trecute am primit o serie de carti, dar mai sunt cateva care trebuie sa ajunga, asa ca nu le voi posta decat dupa ce le primesc pe toate. Oricum, azi am terminat de citit „Verde de smarald” si, avand in vedere ca am terminat cu BAC-ul si am in sfarsit tot timpul la dispozitie, pot din nou sa ma ocup de blog. Si voi incepe cu o noua recenzie.

Ce faci când ti-a fost frânta inima? Corect: vorbesti la telefon cu cea mai buna prietena, manânci ciocolata si te balacesti saptamâni la rândul în propria-ti nefericire.

Mai prost e ca, împotriva vointei ei, Gwendolyn are nevoie de toata energia pentru cu totul si cu totul altfel de lucruri: de exemplu, pentru a supravietui.

Caci itele încâlcite de dubiosul Conte de Saint- Germain în trecut ajung sa teasa si în prezent o pânza primejdioasa.

Pentru a descifra secretul, Gwendolyn si Gideon – lasând la o parte chinurile iubirii – trebuie nu numai sa danseze împreuna menuet la un bal tumultuos din secolul al XVII-lea, ci si sa se arunce cu capul înainte în tot felul de aventuri…

Am inceput sa ma ingrijorez in prima parte a romanului pentru ca nu ma tinea cu sufletul la gura asa cum au facut-o primele doua volume. Spre mijlocul cartii insa si-a revenit si acum pot sa spun din toata inima ca am adorat-o. Actiunea devine mai complexa si mai imprevizibila decat pana acum, iar personajele sunt si ele in schimbare: cele nesuferite devin si mai nesuferite, iar cele minunate devin superbe.

Gideon a reusit sa ramana preferatul meu (cum altfel?), fiind in continuare la fel de adorabil si de nenorocit ca pana acum.  o anumita reactie a lui Gwen in legatura cu familia ei, insa, mi s-a parut cam neverosimila. Nu o sa spun despre ce este vorba pentru ca ar fi un spoiler major, dar a naibii de convinsa ca un om normal nu ar fi reactionat asa.

Oricum, superba carte, superba serie.

2 responses »

  1. de ce ar trebui să-ți placă și să rămână preferatul tău un tip nenorocit? ce poate fi adorabil la un nenorocit? fiul meu îmi spune mereu…. mami, ești de pe altă lume, fetelor le plac băieții duri, nu cei blânzi…
    tu de pe ce lume ești?🙂

    Răspunde
    • De pe aceeasi se pare. Intotdeauna mi-au placut genul asta de personaje, desi in realitate probabil ca m-ar speria prea tare si nu as putea macar nici sa incep o conversatie

      Răspunde

Lasă un răspuns

