RSS Feed

Viata e grele

Posted on

E intr-adevar atunci cand stii ca luni incepe BAC-ul si ai momente in care te gandesti ca stii si nu are cum sa nu iei note mari si alte momente in care mai ai putin si faci un atac de panica. Dar ma consolez totusi cu gandul ca de azi intr-o saptamana o sa fie libera.

In alta ordine de idei, anunt cu parere de rau si oarecare rusine ca am renuntat sa mai citesc „Jurnalele vampirilor”. Am citit vreo 20 de pagini din volumul sase si pur si simplu nu ma mai atrage absolut deloc si urasc sa citesc o carte doar din obligatie fata de mine insami. Asa ca am lasat-o balta, desi nu exclud posibilitatea de a relua lectura candva.

Mi-am facut azi o mica lista cu ceea ce vreau sa citesc in vacanta (da, alta lista), o lista pe care nu am terminat-o nici pe departe si la care o sa adaug pe parcurs orice alta carte imi trece prin cap.  Si tot gandindu-ma eu asa la ce as putea sa mai adaug, mi-am amintit de „Ora vrajitoarelor”, pe care am citit-o prin clasa a noua sau a zecea si care mi-a placut enorm. As putea chiar sa adaug ca dintr-un anumit punct de vedere mi-a dezvirginat mintea si m-a pregatit pentru toate chestiile dubioase pe care le-am intalnit de atunci prin lecturile mele (mai ales pentru George Martin). Am de gand sa le recitesc, dar nu vreau sa le iau de la biblioteca, ci sa le am eu in biblioteca ca sa pot sa ma uit la ele si sa am acces la ele oricand vreau. Problema este ca mi-am cheltuit toti banii pe alte carti si pana ma angajez chiar nu vad cum as putea sa fac rost de altii. Si, ca sa vedeti ca viata e intr-adevar grele, am promis ca o sa incetez a mai cumpara alte carti pana nu imi iau haine (a trecut destul de mult timp).

Ei bine, cred ca am batut campii destul. Si avand in vedere ca nu obisnuiesc sa recitesc ce scriu (nici macar la scoala, desi o sa trebuiasca sa fac un efort la BAC), scuzati eventualele greseli sau repetitii (am senzatia ca am zis de 1000 de ori „carti”)

One response »

  1. Si eu am de cand sa imi cumpar Ora Vrajitoarelor de pe Bookdepository. Si despre bac, am un singur lucru de zis: aaaaaaaaaa……

    Răspunde

Lasă un răspuns

