RSS Feed

Plans

Posted on

Eu una plang mereu la carti, fie ca am motive, fie ca nu. Ori e vorba despre un personaj care ma raneste la corazon, ori moare cineva, ori altcineva isi aminteste ceva dureros, ori ma enervez ori pur si simplu sunt eu intr-o faza mai sensibiloasa, cert e ca mai mereu plang atunci cand citesc ceva. Si, la naiba, e cam penibil, dar nu am ce sa fac. Asta se intampla si la filme sau seriale, exact in aceleasi conditii. Tin minte ca am reusit sa bocesc la „Cei patru fantastici”. Nu cred ca a mai reusit cineva performanta asta, I’m the undisputed champion😀.

M-am gandit sa fac un top al cartilor si filmelor (la seriale nu am plans chiar asa de mult) care m-au emotionat enorm (nu sunt neaparat in ordine).

Carti:

  • „Dama cu camelii” – Alexandre Dumas fiul
  • „Fetita prietenei mele” – Dorothy Koomson
  • „Mizerabilii” – Victor Hugo
  • „Harry Potter” – J. K. Rowling
  • „Pasarea spin” – Colleen McCullough
  • „Pe aripile vantului” – Margaret Mitchell
  • „Sapte zile pentru o eternitate” – Marc Levy
  • „Lorelei” – Ionel Teodoreanu

Filme:

  • Titanic (evident)
  • Sweet November
  • Troy
  • A walk to remember

Daca mai e vreun plangacios pe aici, este mai mult decat binevenit sa isi spuna parerea si/sau propria lista

8 responses »

  1. Si eu am plans ca o nebuna la Harry Potter :((((( .. si la Titanic, puteam sa inot in lacrimile varsate :)) .❤❤

    Răspunde
    • Ultima oara cand m-am uitat la titanic am inceput sa plang inca de la inceput, cand au descoperit epava😐 asta pentru ca stiam ce o sa urmeze. nu sunt sigura, dar e posibil sa am ceva probleme cu caputu’

      Răspunde
      • :)) .. stai linistita, ca n-ai probleme😀. Si eu cand o vedeam pe babuta imi lacarimau ochii😦

      • Cand aparea babuta deja aveam ochii rosii. PLangeam atunci cand aratau cum arata acum epava si cum arata inainte😦. Si la Harry Potter enumerai azi vreo 7 chestii la care am plans.

      • Da .. la HP chiar am plans mult :(( . J.K. Rowling e cruda , cum poate sa omoare atatea personaje, mai ales in vol.7??
        Ps: Imi place numele tau🙂❤

      • Stiu, J. K. Rowling si-a batut joc de noi. Mersi😀 Si ca tot esti fana, ai „Povestile bardului Beedle”? Eu mi-am cumparat cartea anul trecut cred si e absolut adorabila. De Craciun mi-am luat si „Fantastic beasts and where to find them”

      • Nu am cartile, dar sunt pe scribd si le-am citit acolo. Stiu ca muream de nerabdare sa mai citesc ceva HP :)). Poate mi le cumpar, asa sa completez seria😀

      • Of, ce ma bucur ca am mai gasit o fanatica. Si prietena mea le-a citit, dar nu i-au placut cum mi-au placut mie

Lasă un răspuns

