RSS Feed

Sapte zile pentru o eternitate – Marc Levy

Posted on

Sapte zile pentru o eternitate” de Marc Levy e o carte pe care as reciti-o oricand si e asa de draguta incat trebuie sa ii fac o recenzie, desi am citit-o acum ceva timp.

Zofia, un inger in adevaratul sens al cuvantului, este reprezentanta Raiului pe pamant in lupta contra raului. Lucas, pe de alta parte, este un demon , reprezentant al diavolului. In 7 zile se va afla cine va invinge, binele sau raul. Ce se intampla insa cand cei doi se indragostesc?

Stiu foarte bine ca la pare un cliseu si, la naiba, chiar e. Dar este o carte extrem de emotionanta si perfecta pentru o lectura usoara de vara. Are replici si situatii foarte amuzante, in special dialogurile minunate dintre Dumnezeu si Diavol.

In mod deloc surprinzator, Lucas este personajul meu preferat din carte. E dark, frumos si nenorocit pana la Dumnezeu si inapoi, dar totusi adorabil cu Zofia.  Si ca totul sa fie perfect, e brunet!

Si, pentru ca imi place sa pun citate:

„Voi pleca in zori, ma voi indeparta pas cu pas, ca sa ma bucur, pana in ultima clipa, de prezenta ta. Voi disparea in spatele acestui copac pentru a ma supune poruncii raului. Lasandu-i pe ai tai sa ma doboare, le vom aduce victoria, iar ei te vor ierta, oricare ti-ar fi fost greselile.”

„Daca tu nu existi, nu exist nici eu. Palmele noastre unite intruchipau o mana cu 10 degete; a ta, pusa peste degetele mele, devenea a mea. Ne contopeam atat de perfect, incat, daca ochii tai se inchideau, eu adormeam.”

2 responses »

  1. o carte pe care am citito la indemnul mirificei posesoare a acestui blog si mi-a placut extrem de mult😀 toate personajele au fost minunate si e o lectura extrem de usoara🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

