RSS Feed

Fetita prietenei mele – Dorothy Koomson

Posted on

„Fetita prietenei mele” de Dorothy Koomson face parte din colectia Chick-lit. Kamryn Matika, personajul principal, afla ca fetita celei mai bune prietene, Adele, este a logodnicului sau. Kamryn rupe orice legatura cu ei si incearca sa o ia de la capat, pana cand primeste un telefon de la Adele in care aceasta ii spune ca este pe moarte si o roaga sa adopte fetita, pe Tegan. Decizia pe care o va lua ii va shimba complet cartea.

Cartea asta e una dintre cele mai emotionante pe care le-am citit vreodata si numai eu stiu cat de putin m-am asteptat la asta.  Am imprumutat-o de la biblioteca pentru ca eram convinsa ca o sa ma enerveze ingrozitor si masochismul din mine o cerea. De ce sa ma enerveze? Pentru ca inselatul reuseste intotdeauna sa faca asta. Dar uite ca in cazul asta nu a fost asa. Chiar deloc. Nici macar nu m-am iritat si de vina sunt doar personajele. Atat Kamryn, cat si Adele, fetita si logodnicul sunt ata de demni de mila incat inca de la inceputul romanului am inceput sa plang cu sughituri. Si cand nu plangeam de mila plangeam de nervi pe bunicii fetitei (daca cititi cartea o sa intelegeti).

O recomand tuturor celor care vor sa citeasca ceva heartbreaking.

9 responses »

  1. oare s-a facut film dupa carte ? e o carte minunata si ar trebui sa exste si o ecranizare .

    Răspunde
  2. Am cumpărat şi eu cartea asta şi nu regret deloc. Am plînd cîte un pic la anumite scene. Am scris şi pe blogul meu despre carte, http://danielagorincioi.blogspot.com/2015/07/despre-prietenie-si-fetita-prietenei.html

    Răspunde
  3. Vai cat am plans si eu la ea!! O am in biblioteca personala si o recomand tuturor!
    De obicei nu sunt genul persoanei sentimentale, care sa planga la carti, filme sau povestioare romantice, dar aceasta carte mi-a intrecut fiecare asteptare. Si eu am fost atat de manioasa pe bunicii fetitei,of of!

    Răspunde
  4. dupa ce ti-am citit recenzia si am vazut cartea la librarie cu 10 lei mi-am cumparat-o. abia astept sa ma apuc de ea astazi pentru ca imi plac mult cartile din colectia Chic si sunt sigura ca o sa imi placa si asta.

    Răspunde
  5. Cartea asta, doamne. Trebuie sa o mai iau inca o data de la biblio sa o citesc, pentru ca era adorabila. pot numara pe degete cate carti m-au facut pe mine sa plang si asta e una dintre ele. tin minte ca mi-a placut atat de mult de iubitul ala a ei, se purta asa frumos cu fetita😀

    nice book ^^

    Răspunde

Lasă un răspuns

