RSS Feed

Carti noi

Posted on

In ultima luna mi-am cumparat o gramada de carti. Poate ca sa compenez pentru ca nu mi-am luat tot anul, poate din cauza plictiselii, dar cel mai sigur pentru ca datorita blogului lui Sayuki mi s-a redesteptat pasiunea pentru fantasy. Mi-am facut si o lista imensa si nu ma las pana nu citesc si cumpar tot ce am trecut pe ea (sper doar sa ma tina bugetul).

In postul de azi o sa va arat ce am primit pana acum. Nicio carte de pana acum nu este fantasy – pe astea o sa le primesc in curand (mwahahaha)!  Deci:

„Cum sa scap de Matthew” – Jane Fallon (Elefant.ro)

„Tanara mireasa” – Madeleine Wickham / Sophie Kinsella  (Elefant.ro)

„Aurul incasilor” – Clive Cussler (cu ziarul Jurnalul National)

„Disparitita statuii din parc” – Rodica Ojog-Brasoveanu (Libris.ro)

„Clubul sotiilor nr. 2” – Jane Moore (Elefant.r0)

„Scoala pentru soti” – Wendy Holden (Elefant.ro)


    „Lady Caligula” – Lasse Braun (Libris.ro)   Nu ma intrebati de ce am cumparat minunatia asta. Am vazut-o pe site si era 7.5 lei (ambele volume), asa ca m-am gandit ca la pretul asta nu am ce sa pierd. Se pare ca m-am tepuit insa. M-am uitat prin ea si stabileste noi standarde pentru penibilitate. O sa ii fac o recenzie dupa ce o citesc (probabil pe la sfarsitul verii).

Va rog sa scuzati calitatea execrabila a pozelor😐. Aparatul meu nu e chiar cel mai bun din lume.

Cam atat pentru moment.

Lasă un răspuns

