RSS Feed

Rosu de rubin si Albastru de safir – Kerstin Gjer

Posted on

„Rosu de rubin” si „Albastru de safir” sunt primele doua volume din seria „Culorile dragostei” de Kerstin Gier.

Personajul principal, Gwendolyn, provine dintr-o familie despre care se stie sigur ca va produce un calator in timp. Conform prezicerilor, acest calator pare a fi verisoara ei, asupra careia este indreptata intreaga atentie a familiei, atenta ca fata sa primeasca toata educatia necesaraa unei astfel de abilitati. Lucrurile iau insa o alta intorsatura dupa ce se dovedeste ca Gwendolyn este de fapt fata din preziceri. Lipsa  de pregatire, dar si colegul de calatorii ii vor aduce numeroase probleme.

Sunt singurele carti  despre calatori in timp pe care le-am citit si pur si simplu le-am adorat. Le-am luat de la biblioteca la intamplare, dupa ce le-am vazut in cutia de carti noi si copertile mi-au atras imediat atentia. Nu ma asteptam sa fie cine stie ce, dar odata ce am inceput sa  citesc, nu m-am mai oprit. Intr-o zi a fost gata primul si a doua zi am citit si al doilea volum🙂.

Actiunea este surprinzator de complicata (cel putin pentru mine a fost), cu o multime de evenimente, de multe ori din epoci diferite, succedandu-se rapid si nelasand loc pentru plictiseala. In legatura cu personajele, trebuie sa spun ca Gwendolyn ma irita putin. O lasa pe vara-sa sa o insulte mereu, lucru in completa contradictie cu ceea ce as face eu. Gideon, pe de alta parte, e minunat. Frumos, destept si usor nenorocit, adica tot ce imi place mie la un personaj masculin🙂. Habar nu am daca e un personaj pozititv sau negativ si nici macar nu e singurul care ma deruteaza. Tocmai din acest motiv mor de nerabdare sa citesc si volumul trei.

Recomand tuturor iubitorilor de fantasy aceasta carte. Eu nu am putut sa ma abtin si mi-am comandat azi toate volumele: primele doua de la Litera si ultimul („Verde de Smarald”) de pe Elefant. O sa postez si recenzia acestuia de cum o sa il primesc.

3 responses »

  1. Ai dreptate, copertile chiar iti atrag atentia si sincera sa fiu, mie imi plac si titlurile lor, au un aer aparte, nu stiu cum sa explic. Nici eu nu am citit vreo carte despre calatoriile in timp, voi incerca sa fac rost de serie cat mai curand.

    Răspunde
  2. Pingback: Carti noi #2 « Cori's Bookfrenzy

Lasă un răspuns

